20 Ocak 2011 Perşembe

Karışık Roches ( Roş)

Karışık Roches ( Roş )


YENİ WEB SİTEMİZ WWW.TARİFREHBERİ.COM 'U TAKİP ETMEYİ UNUTMAYINIZ


Malzemeler:

300 gr.Sütlü Kuvertur Çikolata
1 avuç Bütün Fındık
1 Avuç Bütük Badem
1 Avuç Karışık Kuru Meyvalar
1 Avuç Kırılmış Antep Fıstığı


Hazırlanışı:

Çikolata benmari usulu eritilir.
İçerisine tüm çerez malzemeleri konulur.
Erimiş çikolata ile birlikte çerezler iyice karıştırılır.
Yağlı kağıt serili tepsi üzerine yemek kaşığı yardımı ile 1'er kaşık dolusu 3 cm aralıklarla konulur.
yağlı kağıt serili tepsi en az 2 saat buzdolabında dinlendirilir.
Daha sonra servis edilir..
Afiyet olsun..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

hımmm çok güzel gözüküyor :)

YELDA dedi ki...

Bu harika birşey çünkü içinde ÇİKOLATA vaaaar. Ellerinize sağlık...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Meloşum, ben bunları İzmir'de Sevinç, Lozan ve Reyhan Pastanelerinden alıyorum ve bayılıyorum..Hayır bayılmak iki anlamda da..Hem keyiften bayılıyorum hem de çuvalla para bayılıyorum:)) Evde yapılıyorsa ne mutlu, seneyelim..Ellerine sağlık canım..

Pembe Tatlar dedi ki...

Ayyy bu harika bir lezzettt...

Ellerine sağlık canım...

MiskinKek dedi ki...

Çok leziz gözüküyor ve inanılmaz kolay!! Denicemm :D