18 Şubat 2008 Pazartesi

Çikolatalı Üzümlü Truff

1 kutu 200 ml Sıvı Krema,2 adet hobby çikolata,1 paket bitter çikolatayı hazır edelim..

Kremamızı bir kaba boşaltıp kaynatatalım;Kaynar kaynamaz içine Çikolatalarımızı ilave edelim ve karıştıralım..
Daha önceden yaptığım üzümlü 6 adet muffin kulladım.Erittiğim çikolatanın içinede 3 yemek kaşığı nesquik koydum karıştırdım...
Kekimi iyice ufaladım.Üzüm taneleri çok güzel bir tat verdi truffuma...İsternirse Şamfıstığı ve ekstra üzüm ilave edilebilir..

Ufalanmış kekime Erimiş çikolatalı kremayı döküp çırptım iyice...

Karıştırılmış hali...Ve buzdolabında 2 saat dinlendi...

İki kaşık yardımıyla hamurdan parçalar aldım ve hindistan ceviz, yaydığım tabağa koydum..

Hamuru top haldee yuvarlayarak hindistan cevizine buladım...
En son Truff kağıtlarına koydum..! gece buzdolabında dinlendirdim..Harika oldu denemenizi tavsiye ederim..

Hiç yorum yok: