13 Şubat 2008 Çarşamba

Üzümlü Muffin (Top Kek)


4 yumurta ve 1 bardak Toz şekeri iyice çırptım
1 bardak sıvı yağ ekledim

Daha sonra karışımıma 1 bardak süt ve 1.5 bardak un ekledim


Ardından 1.5 bardak buğday nişastası,! paket vanilya ve 2 paket kabartma tozunuda ekleyip homojen bir kıvama gelene kadar çırptım.

Kıvamımız :)

Ardından 1.5 bardak dolusu kuru üzüm ekledim

Kaşık yardımıyla karıştırdığım üzümlü karışımı silikon muffin kalıplarıma döktüm ve üzerlerine yine üzüm serptim ve 180 derece ısıtılmış fırına verdim..2o dk.kadar pişirdim.Afiyet olsun :)
Umarım beğenirsiniz...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR ANLATIM DİLİNİZ VAR PROFOSYENELLER TAŞ ÇIKARTIRSINIZ SİZİ TAKDİR EDİYORUM MEHTAP HANIM BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Merhaba;
İsminizi bilmiyorum ama güzel dilekleriniz ve iltifatlarınız için çok teşekkür ederim..Acizane kendi acemiliğimle yaptığım tarifler ve anlatımımı beğendiğiniz için inanın kendimi çok mutlu hissettim...Tekrar çok teşekkürler...Bizden ayrılmayın :))

Adsız dedi ki...

süper bir tarif... ellerinize sağlık. yalnız 1 bardak miktarı su bardağı mıdır. cevaplarsanız sevinirim.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

evet 1 su bardağı miktarıdır..teşekkürler.