2 Haziran 2009 Salı

Cevahir Avm Ve Sbarro

Yoğun bir günden sonra Eşimle Soluğu Sbarro'da Aldık..Cevahir Alışveriş Merkezinin En üst Katında,Kahve Dünyasının Yanında yer alıyor..
Fiyatlar ise Makul..

Günün Çorbası
Spagetti
Sınırsız Pizza Çeşitleri
Sınırsız Kola-Fanta
Sınırsınız Ice Tea (Meyvalı)

Kişi Başı Sadece : 11 TL..

Lezzet Notu: ***
Fiyat Notu: *****
Hijyen Notu: ****
Hizmet Notu: *****

Arkasından Kahve dünyasında içecek molası ise cabası..Değmeyin keyfinize...
Not:Fotograf makinam yanımda olmayışından fotograflar ancak eve kızıma getirdiğimiz pizza numunesinden çekilmiştir :)

Photobucket


2 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Afiyet olsun cnm.Ben yinede bir eşimin birde Pizza Hutun pizzalarını seviyorum :)
İzmir'de başkada bilmiyorum iyi pizza yapan yer.

sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Zehracım bu konuda hem fikirim..

1.Sırada Pizza Hut Ve Dominos Ardından yer alır.
Evdeki pizzada güzel.

Sborra'ya 5 üzerinden 3 verdim..
Tek Avantajı bana göre sınırsız içecek olmasıydı.