24 Haziran 2009 Çarşamba

Mamalar Ve Kışa Hazırlık..

Evimden bir sabah ezanı vakti görüntü..Yuşa Tepesi Beykoz'u Görüyorum karşımda... Kışa Hazırlık..Taze fasulye Ve Bezelye..İkiside çok güzel çıktı..Bezelye iri taneli ve içi bol..
Taze Fasulyede Çıt Kırıldım :) Her ikisindende 5'er kg.aldım..

Bezelye : 1.25
Taze Fasulye : 1.5

Barbunya zamanı olmadığı için henüz almadım.Ama Pazarda 2 ytl idi fiyatları...

Bizim Sarıyer Bölgesinde çoğu pazarlar kaldırıldı.Çok az Pazar Kurulmakta.Pazarlarda fiyatlar daha makul ve sebzeler daha taze.Kayınvalidemlerin Orda Reşitpaşa Pazarına Gittim bu sefer..Genellikle Sarıyer Yada Reşitpaşa Pazarını tercih ediyorum sebze konusunda..
İnşallah zamanı gelince konserve çeşitleride yapacağım..Reçel çok fazla tüketmediğimiz için yapmıyorum fazla.
Bu seneki kışlıklarımı yaptıkça paylaşacağım..

Görümcemin bize hazırlamış olduğu nefis browni kek..

Yarı tarifi benden yarı kendinden yapmış..Sosu bana ait :) Nefis Bir Sostu..

İçeri Girdiğimde yine görümcemin hazırladığı közlenmiş patlıcandan Salata..
Bildiğimiz Çoban Salata yapış,İçine Közlenmiş,Soyulmuş patlıcanları doğrayarak ekleyerek yapıyıor.
2 patlıcan kullandı.
Fakat ben genellikte daha salatası az patlıcanı bol olarak yapıyorum..Değişik şekillerdede yapabilirsiniz..Sıcak yaz günlerinde hem hafif hemde lezzetli oluyor..

Şimdilik bu kadar..Daha çok eklemem Fotograf var,Fakat çıkmam lazım,Yine bir mangal Partisi Var....İnşallah Daha sonra paylaşırım..Yeni fotograflar,Yeni Tatlar ile..
Bu Arada Aydın-Didim'den Sonra Yakında İzmir Yazı dizimide yayınlayacağım :) Video Ve Fotograflarla..
Sevgilerle..

1 yorum:

hanife dedi ki...

ne kadar resimler yayınlamışın ,brovniden bir dilim aldım32