22 Haziran 2009 Pazartesi

Hafta Sonu..Mangal Partisi...







Yoğun bir hafta sonu...


Cumartesi Günü Ailecek Kızım ve Eşim ile Bahçe Çayır Park Market Burger derken dolaştık dolaştık yorulduk...Ama Prensesim Keyf aldıkça ben daha mutlu oluyorum...Yorgunluğum kalmıyıor..


Pazar Günü İse Bildiğiniz Üzere Babalar Günü..Tüm Babaların Babalar Gününü Kutluyorum Burdan..


İlk Önce Babacım Ve Annecim Kardeşlerimle birlikte Dışarda bir pazar kahvaltısı yaptık. (Maalesef ki makinamı almaya üşendim,Artık ağır boy makina taşıyorum,Fotograf yok :))


Ordan Tekrar Annemlere geçip değişik pastalar poğaçalar yaptık (Yine Makina Yok,Fotografta Yok :)

Akşama Doğru Canım Arkadaşım Eda'ya Davetli idik Mangal Partisine..
Babalar günü nedeniyle eşim çalışıyordu ama erkenden geldi..


Hemen Eve Uğradık gitmeden..Bir kaç poz çekmeden olmaz dedim :)Makinamı yanıma aldım..


Birde pasta almıştı meyvalı şahane lezzetine doyamadık..Kolay kolay hazır pastaları beğenmesemde tadı harikaydı..

Ardından Okey takımlarını kurduk...Başladık oynamaya (Buarada Eda Okeyde çok hile yapar ama yakalayamassınız,kendini ele vermez :)..Sevgilerimi gönderiyorum Edacım :) )
Eda çok matrak bir arkadaştır,Onunla iken 1 söyler 10 güleriz..En basit şeylerden gülüncek ortam yaratırız kahkahalarımız 10 metre öteden duyulur..Yazarken bile hatırladıkça gülüyorum..:))) İnsan onunlayken yaşlanmaz derler ya aynen öyle... :)
Evvettt Bu gecede böyle son buldu..

Herşey Çok Güzeldi..Güzel Bir Gündü..Ellerinize Kollarınıza Sağlık...
Yaz Daha Yeni Başlıyoooo... :)))
Yeniden buluşmak dileğiyle..

Hiç yorum yok: