20 Haziran 2009 Cumartesi

MİM'Lendim..

Evet İlk Kez Mim'leniyorum...

Sevgili Arkadaşım Gülsüm Beni Mim'lemiş..



http://eyerhagu.blogspot.com/2009/06/ilk-kez-mimleniyorum.html




Ben Tatil'deyken mimlediği için biraz geç oldu ama kusura bakma canım..En yakın zamanda görüşmek ve buluşmak dileğiyle... :)

Kullandığım parfüm:Aslında bir çok marka var evde kafama göre sıkıyorum desem :) İthal ve Yerli çoğunu Kullanıyorum,Fakat Şu Sıralar Gözde Parfümüm Avon'un yeni çıkardığı harika kokulu bir parfüm

Christian Lacroix ABSYNTHE

Kullandığım krem:

Çok Krem Kullanmıyorum Fakat Dr Renaud Paris Ve Amway Body Serileri mevcu elimde (Üyesiyimde :) Ama Satmakla uğraşmıyorum genelde Alıcısıyım :)

Son okuduğum 3 kitap:

6 aydır kitap okumadım

Son aldığım 3 ürün:

Tatilden Alışveriş Damla Sakız Macunu,Şapka,Hediyelikler

Seyrettiğim 3 Dizi:

Yaprak Dökümü,Kavak Yelleri,Canım Ailem,Arka Sıradakiler


.....En yakın zamanda bende mimlicem...Teşekkürler Gülsüm'cüm...

Hiç yorum yok: