26 Aralık 2009 Cumartesi

Blog Yazarları Buluşmasından Geldimmm..

Güzel bir gün...

Blog Yazarları Buluşması

Tam 29 Harika Blogcan...

Sevgili Bir Mimarın Hobisi Özge Hanım'ın düzenlediği harika bir buluşma Ve Organizasyondu..

İyikide Gitmişim İyiki Tanışımışım sizleri arkadaşlar...

Daha fotograflar hediyeler neler neler gelicek...

Ama biraz beklemeniz lazım daha çok taze :)))

Kısaca Biraz anlatayım..

Sevgili Arkadaşım Eyerhagu (Gülsüm) ile buluşmaya gitmeye karar verdik..

Zaten öncesinde bazı arkadaşlarımla görüşmüştüm onlarıda çok tanımak istiyordum.

Sağolsun Sevgili gülsüm ve eşi beni evden almaya geldiler kolayca Cevahir avm'nin yolunu tuttuk..Birde hediye etkinliğimiz vardı hediyelerimizide aldık..

Cevahire hoş sohbet geldik 6.kat Geldiğimizde Kahve Dünyasındaki kalabalığa baktık..

Acaba hangisi derken şöyle yanaştık herkesin yakasında blogunun adı ve ismi yazıyordu.. Özge herşeyi düşünmüş yaka kartlarımız ve kitap ayraçlarımız herşeyimiz hazırdı...Tekrar Teşekkürler

Sevgili Özge bizi güler yüzü ile karşıladı..

Herkes kendini ve blogunu tanıttı..

Ve Herkes çok sıcak ve içtendi..Ayrılırken hiç ayrılmak istemedik öyle söyliyeyim..

Hediye çekilişi oldu..

Benim hediyeme vereceğim kişi fiyonkonline Burcu idi..Çok tatlı bir arkadaşımız..Umarım hediyesini beğenmiştir..

Bana hediye verende Fotograf Penceremden Ceyda..Çok tatlı cicimi cici bir kız bana çok şık bir takı almış sağolsun..

Sonrasında kahvelerimizi ve sandiviçlerimizi aldık sevgili gülsümle..Hem muhabbet hem yemek :)

Daha neler neler :)

Bu arada çok merak ettiğim sevgili bir demlik sohbet Sevil ve Canım Tijencim'lede Tanışma fırsatı bulmuş oldum.. Tijencim çok naif maşallah :))

Ve Diğer Arkadaşlar...

Ay hepsi birbirinden tatlı hepsinin linkini paylaşıcam..

Sonracıma KaledereVolkan Ay ne tatlı ne samimi bir hatun :)) Çok güzel muhabbetlerimiz oldu çok sıcak ve içten..

Mutfakcini çok güzel ve hoş bir hatun :)

Onuncu Köyün Adamı Aramızdaki Tek Bay Blogcu idi..Ama Sanırım Tek Kalmadı..İyiki Gelmiş Tanımış olduk..İnşallah bu buluşmaların devamı gelir..Bundan sonra eşimidemi getirsem ne :)))

Sağlıklı mutfak çok candan bir arkadaş ..Ayrıca nefis bir kek yapmış en sağlıklısından Ellerine Sağlık :))

Ya herkes çok iyi idi hangi birini anlatayım :) Muhteşemsiniz..


Sevgili Gülay :))) Şablon Kardeşim :)) Seni Tanımak Güzeldi :) Gülay Mutfakta blogunda başarılar..

Karabidikim :) Hakkaten çok güzel bir kara bidik :)

Yemeksohbetleri yağmur çok gel kaldınız çoook daha çok muhabbet etmek isterdim :)

İğne İle İplik :))

Yemek Kokusu

Yeşimce Yemek

Nefis Şeyler

Hayatımdaki Renkler

Çelebi74

Curcuna Siyah Kelebek

Sevgili Arzu En Güzel Tatlar Arka Mahallede Bir Gün

Zeynebin Kelebekleri


Bir sürü birbirinden şeker arkadaş...Aklıma gelmiyor şimdi hele bi elime blog listesi geçsin :) Malum hafıza bu kadar alıyor notta tutmadım :)

Unuttuklarım aklıma gelmeyen muhakkak var kusura bakmayınnn :))

İnşallah devamı gelecek yazımın daha hediyelerimi göstericem,fotograflarımı yayınlıcam dimi ama :)

Beni Takip Edin :)))

13 yorum:

ebruli dedi ki...

Harika anlatmışsın canım :) Süper bir gündü,çok memnun kaldım ben de.Seni tanıdığıma çok sevindim.Ooooo iltifatın için d eteşekküre derim bitanemmm :) Yeniden görüşmek dileğiyle öpüyorum.Sevgiler:)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

çok güzel bir gündü uzun bir müddet etkisinden kurtulamam hep hayalini kurduğum bir gündü ve de umulmadık kadar güzeldi yeniden görüşmek dileğiyle sevgiler takipteyim :))

Sevtap dedi ki...

O senin güzelliğin arkadaşım.Ebruliye katılıyorum harika anlatmışsın canım mükemmel bir gündü sizi tanıdığım için çok mutluyum :)

Suskun dedi ki...

Çok hoş bi gün geçirmişsiniz:) adınıza çok sevindim..Umarım dostluğunuz sınırsız ve çooook uzun olur:)

sevgiler..

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım benim bende seni tandığıma çok sevindim. Güzl sözlerin için çok teşekkür ederim.Gerçektende yazdığın gibi çok güzel ve tadı damağımızda kalan bir gün oldu. Bundan sonra daha sık görüşmek ümidiyle
sevgilerimle canım

MAVİ TUTKU dedi ki...

Ne kadar güzel ya, ne kadar çok blogu hatırlıyorsunuz.:) Ben listeyi almadığıma çok pişman olmuştum ama sizin sayenizde herkesi bulda görebildim, teşekkürler.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Katılmaya çalışırım tabiki, umduğumdan çok daha sıcak ve güzel bir gün oldu. Ama ilk geldiğim anda yalnız olduğumu anlayınca nasıl yüzüm kızardı bir ben biliyorum bir allah biliyor.:)

Rakunt ideas dedi ki...

Canım çok sohbet edemesekte seni tanıdığıma çok sevindim

Burcu Çalışkan dedi ki...

Meloş bende çok memnun tanıştığımıza teşekkürler. benim içinde keyifli bir gündü görüşmek üzere burcu

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Vallahi bravo, ne güzel ne çok ayrıntı ve isim hatırlıyorsun :) Seni tanıdığıma çoook memnun oldum ve güzel sözlerine utandım :))
İnşallah yine yeniden buluşmak dileğiyle :)

Unknown dedi ki...

kızlar bu bulusmanın verdiği hızla bizim 2-3 haftamız iyi gecer walla:)

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Meloş'cum tanıştığımıza çok çok memnun oldum. Şimdi daha bi farklı izleyeceğim bloğunu:) Sevgilerimle...

ceydabural dedi ki...

tatlım bende seni tanıdığıma çok memnun oldum
hediyeni iyi günlerde kullan :)