15 Aralık 2009 Salı

Buffola Soslu İGLO Açık Deniz Somonu Ve İGLO Prenses Patates

Yaklaşık 1 aydır Derin Dondurucumda duran İglo Açık Deniz Somon ve İglo Prenses patatesler acil kurtarıcım olarak bana bakıyordu..Hemen neyapsam diye düşünürken geçenlerde Sevgili Tijen'in sayfasında gördüğüm benzeri bir tarifi uygulamaya koyuldum.Evde hazır buffalo sosum vardı.Somon balığına ve patateslere çok yakışacağını düşündüm.Nitekimde öyle oldu.Harika bir lezzet çıktı ortaya..

İglo Açık Deniz Somonunu difrizden çıkarıp 30 dk dışarıda dinlendirdim.Daha sonra Fırın tepsisini yağlayıp,Somon balıklarını sıvıyağ,tuz ve limon karışımıyla marine edip tepsiye dizdim.Bir kaç Cherry Domatesleride Tepsiye Dizdim.Yanınada İglo Prenses Pateteslerimi koydum.Ve Fırında 200 derecede sadece 20 dakikada piştiler.

Yanındada makarna ve Ve Limonlu Göbek Salata ..

Somon balıklarımın üzerine Buffalo Sos ve Nane ile Servis Ettim..Sonuç Harika İdi..

Birde Söylemeden geçemeyecegim Ben Somon Balığını seven fakat çok yağlı bir balık oldugu için ağır geldiğinden şikayetci biri idim.Fakat İglo Açık Deniz Somonu O kadar Lezzetli ve Hafifki İnsan 2-3 Dilim Bile Rahatlıkla yiyebilir :)

Bu Eşsiz Tadı Denemenizi Tavsiye Ederim..Sizde Çok Beğeneceksiniz.. :)




2 yorum:

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.İGLO Açık Deniz Somonu ile ilgili söylediklerine yürekten ktılıyorum. Somon balıklarının hem ağır bir tadı hemde kokusu oluyor. Ama İGLO Açık Deniz Somonu doğal besinlerle beslendiği için çok hafif ve çok sağlıklı oluyor.
Buffalo sosu ile hiç denememiştim. Mutlaka deneyeceğim canım
Sevgilerimle

deniz dedi ki...

Ayyy Ayyy bu ne ..İnsanın hemen alıp yapası ve yiyesi geliyor.Soya fasulyeli salatanıda beğendim yanına bulursam somon yapıcam canım.Bu tarifini denicem.İnşallah markette bulurum.Teşekkürler tekrardan Eline Sağlık.