28 Temmuz 2010 Çarşamba

Çikolata Parçacıklı Çilekli Pasta


Malzemeler;
  • 1 adet kakaolu uno pastaban (Pandispanyasını kendim yapacaktım ama akşam olmuştu vakit dardı hazır kullandım)
  • 1 paket Dr.Oetker vanilyalı puding
  • 650 ml.Süt + Keki ıslatmak için 1 bardak süt
  • 100 gr.Pınar Labne (200 gr.lık paketin yarısı)
  • 600 gr.Çilek
  • 100 gr.CKLT Bitter Kuvertur Çikolata
Hazırlanışı;

  1. Önce Vanilyalı puding ve 650 ml.Süt pişirilir.Soğumaya yakın labne peyniri ilave edilir ve iyice çırpılır..

  2. Daha sonra pastabanın her iki katıda süt ile ıslatılır.

  3. 1.kata soğuyan kremanın yarısı sürülür.

  4. Üzerine Alt resimde olduğu gibi çilek ve çikolata parçaları kırılarak koyulur.(Çikolatadan bir kısım ayırın.Pastanın üzerine traşlanacak)

  5. Daha Sonra Pastabanın 2.Katı üzerine kapatılır.

  1. Üzerine kalan kremayı yayın her tarafına eşit miktarda sürün.

  2. Ayırdığımız çikolatayı soyacak veya rende yardımıyla pastanın üzerine serpin.

  3. Üzerini Çilek ve Çikolata Parçacıkları İle Süsleyin

  4. Pastanın yan taraflarına ise uzunlamasına kesilmiş çileklerle süsleyin.

  5. En az 4-5 saat buzdolabında dinlendirerek servis yapın.

  6. Afiyet Olsun :)

5 yorum:

eyerhagu dedi ki...

canım yine döktürmüşsün ellerine sağlık çok incelemedim canım çekiyor yoksa :)

annler günün kutlu olsun çok öpüyorum...

eyerhagu dedi ki...

canım yine döktürmüşsün ellerine sağlık çok inceliyemedim canım çekiyor sonra:) anneler günün kutlu olsun çok öpüyorum...

Adsız dedi ki...

muhteşem bir görüntüüüü

ellerine sağlık
sevgilerr

Kendimce dedi ki...

dün akşam bende yaptım.çok nefis görünüyor senin pastanda kocaman bir dilim alabilirmiyim canım

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canım tabi alabilirsin :) Afiyt Olsun..