11 Temmuz 2010 Pazar

Kiraz Meyvalı Yoğurt


Merhabalar..

Nedir bu üzerimdeki rahavet bilmiyorum ama eski blog performansıma dönmeye çalışıyorum :)

Yemek şölenindeki detaylar kaldı arkalarda.. Hiç el gitmiyor.. Tatil Fotografları v.s

Birde Mutfağın Yıldızlarından Aradılar Ümraniye Meydan Avm 'de Pilav Kategorisi için Bakalım Kısmet .. 1 kişi gelmezse yedekteyim yani :) Ama ben gidebilcemmi bilmiyorum dedim ya bir rehavet..

Üstelik tam bloglama moduna yeniden dönerken yeniden tatil geldi.. Tatil Derken bu seferki İstanbul Tatili.. İstanbulu Gezicez,gitmediğimiz gitmek istediğimiz yada davet edildiğimiz yerlere gitmek var bu sefer planımızda.. Yine evde durmak yok.. Durmayayımda Zaten.. Geçen sene Ramazanda gezmeyi çok özlemiştim.. Malum Ramazanda insan evden çıkası gelmiyor susuyor vs.

Allah çalışanlara yardım etsin.. Ama çok şükürki bu seneki Ramazan Zannımca Serin gececek.. Allah Yardımcımız olacak :)

Eşime diyorum Ohh diyorum havalar serin ne güzel.. Eee tabii diyo sen tatilini yaptın :) Şimdi havalardan planlar bozuluyor havuz deniz sezonu istanbulda azalmış durumda :) Ege Ve Akdeniz ama idare eder :)

Neyse bakalımne zaman detaylar gelicek bilmiyorum vakit bulursam inşallah Sezon Açınca :)

Şimdi geçelim yaz aylarında serinleten ve vitaminli tarifimize :) Miss Gibi Serin Serin mutlaka deneyin :)

Misafirleriniz içinde değişik ve kolay bir seçenek olacaktır..

Kişi Sayısı: 4 Kişilik

Yapım Süresi : 5 - 10 dakika


Malzemeler;

3 su bardağı taze yoğurt (ekşimemiş)

4 yemek kaşığı Pudra şekeri

1 su bardağı çekirdeği ayıklanmış kiraz

Süslemek İçin;

Kiraz Yada Taze Nane Yaprağı

Hazırlanışı:

Yoğudumuz Pudra şekeri ile pürüzsüz bir kıvam alıcak kadar çırpılır.

Kirazlarımız rondodan geçirilir.Püre Haline getirilir.

Kiraz püremizin üzerine şekerli yoğurdumuzdan 1 su bardağına yakın yoğurt ilave edilirerek karıştırılır.

Cuplara Sade yoğurdumuzdan paylaştırılır.

Üzerlerine diğer kirazlı yoğurt karışımından 4-5 yemek kaşığı konarak süslenerek soğuk olarak servis edilir..

Afiyet Olsun..

9 yorum:

umutluhayat dedi ki...

ellerinşze sağlık çok güzel olmuş

kalpkurabiye dedi ki...

çok güzel bir yoğurt olmuş canımm ellerine sağlık.. mutlu pazarlar..
gez gez ohh.. bende çok gezdim bu yaz:)

Federica Simoni dedi ki...

wow questa coppa è stupenda!!ciao!

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

İnşallah her şey gönlünce olur,
giderken yorğurdu alıcam ama :)

çeşnici Handan dedi ki...

Ne güzel tam yaza uygun olmuş. Ellerine sağlık canım.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Hafif lakın bol lezzetli yaz aylarına yakışır bir tarif..
Ellerıne sağlık afiyetler olsun bereketi ile..

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlık

Aslı dedi ki...

Bu sıcaklar için çok lezzetli ve hafif bir tatlı olmuş...
Ellerinize sağlık, sevgiler.

YeMeK vAkTi dedi ki...

mmmm ellerine sağlık :)) harika bir lezzettir eminim bu sıcaklarda çokiyi gider doğrusu