20 Temmuz 2010 Salı

Bisküvili Pralinli Çikolatalı Tatlı


Yaz günlerinde yoğun çikolata tadında sütlü bir tatlı..
Malzemeler:
1 litre Süt
1 paket pötübör bisküvi
1 çay bardağı CKLT Pralin
2 poşet dr.oetker çikolatalı puding
Hazırlanışı:
Süt ve puding pişirilir.Piştikten sonra sıcakken Pralin İlave Edilir.Karıştırılır.
Pötübör Bisküvi rondodan geçirilerek toz haline getirilir.
Cuplara pötübör bisküvi toz paylaştırılır.
Hazırladığımız çikolatalı karışımdan üzerlerine dökülür.
Süslenerek soğuk olarak servis edilir.
Afiyet Olsun..

8 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Muhteşem bir görüntü ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımmm nefis olmuşş tatlınn:)) pralin hiç kullanmadım naıl bir etkisi olur bilemiyorum..:S

umutluhayat dedi ki...

harika olmuş.ellerinize sağlık

ANNEMİNELİ dedi ki...

Yaz için süper,ellerine sağlık,sevgiler.öptüm......

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ellerinize saglik cok guzel gorunuyor
tam yaz tatlisi

Pembe Tatlar dedi ki...

Meloşum ellerine sağlık canım ...

Nilgün Komar dedi ki...

kuzum bu ne yaaaa... bittim bennn.. bakamıyorum.. annem kör oldum galiba...

mutfakcini dedi ki...

Linki tıkladım,cennete düştüm :) Teşekkürler canım,ben de ordan alışveriş yapıcam artık.Ellerine sağlık,sevgilerr ;)