31 Temmuz 2010 Cumartesi

Bol Domatesli Yaz Yemeği '' ZEYTİNYAĞLI TAZE FASULYE ''


Selam Arkadaşlar;

Yaz aylarının rehaveti ile ve bu sıralar yoğunluğum nedeniyle mümkün mertebe yazmaya çalışsamda olmuyor..
Ee biraz stresli günler geçiyorum.
Çok şükür evimi aldım.. Yani Yeni Ev'liyim :) Taşınıcam inşallah kısmetse ..
Ev Hazır hiçbir eksiği yok ama yinede gözüme eksikler ilişiyor,şu şöyle olsun bu böyle..
Taşınma,Toplanma,yerleşme Stresi Sardı beni.. He Bide Siteye Alışma Stresi.. Genelde hep müstakil apartmanlarda oturdum 2 yada maksimum 3 ailelik..
Burda 500 e yakın daire :) Nasıl olur bilemiyorum :) Ama iyi olur gibime geliyor :)
En azından artık borçluda olsam kiracı değilim..
Allah her isteyen herkese versin..
Anladım ki bu işler istemekle olmuyor,eğer nasibin varsa anından birden bire oluyor..
Yıllarca istedim olmadı,birden 15 gün içinde oldu..
Ailelerimizdende Allah razı olsun çok destek oldular.. Onlarda Olmasa :)
Birde Eşimin Çalıştığı Holding Kuruluşundan :) Onlar bizi değerinden %30 daha uygun ve kolay şartlarla ev sahibi ettiler :) Normalde işleri emlak değil ama bir yerden gelen 60 daire biz çalışanlarına nasip oldu çok şükür..
Sanırım Ramazan Sonrası Taşınacağım.. Çünkü Yetişemeyebilirim.
Velhasıl kısaca sizlere anlattığım gibi..
Yüklü birde borcun altına girdim tabii.. Oda beni stres yapıyor..
Allah büyük deyip ,dizginliyorum kendimi..
Şimdilik herkese güzel hafta sonları..
Herkese kucak dolusu Sevgiler..


Malzemeler:

1 kg. Taze Fasulye
1 kg.Kabukları Soyulmuş Taze Domates
1 adet Soğan
1 çay bardağı Yonca Sızma Zeytinyağı
3 yemek Kaşığı Yonca Ayçiçek Yağı
1 Yemek Kaşığı Yonca Domates Salçası
Arzuya Göre Tuz Ve Baharat

Hazılanışı:

Öncelikle Taze fasulyeler ayıklanır ve ortaya ikiye kırılır.
Kuru soğan yemeklik doğranır.Ayçiçek yağıyla kavrulur.Daha sonra Üzerine Taze fasulyeler eklenir.
Domatesler küçük küçük doğranır.Taze Fasulyelerin Üzerine hepsi dökülür.
Kısık Ateşte Kapağı kapalı olarak fasulye yemeğimiz pişirilir.
Pişmeye yakın Üzerine tuz ve Zeytinyağı Serpilir.Sıcak yada soğuk olarak servis edilir.
Afiyet Olsun..

9 yorum:

Betül Özbir dedi ki...

taşınma faslı çok yorucu allah kolaylık versin,bayılırım fasulyeye,ellerine sağlık

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Allah iyi günlerde sağlıcakla ve huzurla oturmayı nasip etsin inşallah...
Hayırlı uğurlu olsun
sevgiler...

nesrin dedi ki...

Hayirli olsun. Güle güle oturun. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Allah olmayanlarada nasip etsin.Hayırlı ugurlu olsun,Güle güle oturun inşallah.

Adsız dedi ki...

Canım benim,Allah güle güle oturmak,hayırlısıyla ödemek nasip etsin inşallah..Taşınma,öncesiyle sonrasıyla,stresli iştir fakat sabrının ödülü de çok güzeldir.Ha gayret..Bu arada ellerine de sağlık.Yaşasın zeytinyağlılar..

Damak Tadı dedi ki...

Bu habere bilsen ne kadar çok sevindim canım..İnşallah hayırlısı ile içine girersiniz..Ödeme konusunda da Allah yardımcınız olacaktır inşallah..

Fasulye nefis görünüyor sevmesem de..Ellerine sağlık canım..


Sayfana yeni girebildim,daha önce giremiyordum..Öpüyorum seni ve tatlı kızını..Sevgilerle..

umutluhayat dedi ki...

hayırlı olsun yeni eviniz mutluluklsa oturun.inanın site hayatı harika müstakil apartmanda oturmK İSTEMEYECEKSİNİZ BİR DAHA

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Meraklı Beti Çok Teşekkürler sağolasın


Tijencim çok teşekkürler arkadaşım inşallah

Nesrin teşekkürler arkadaşım

Eylem çok sağolasın

Sevgili adsız keşke adınıda yazsaymışsınız çok teşekkürler bana moral oldun :)

Damak tadı gül ablam çok güzel şeyler yazmışsın inşallah herşey güzel olur beklerim :)

Umutluhayat teşekkürler öyledir öyle umuyorum inşallah herşey iyi olur.. Çok teşekkürler


Allah olmayan ve isteyen herkese versin inşallah

YeMeK vAkTi dedi ki...

Allah güle güle oturmak nasip etsin hayırlı olsun eviniz.

Taze fasülye de harika görünüyor sanki uzatsam bir çatal alacakmışım gibi