2 Temmuz 2010 Cuma

Sofra Ve Ray Gurme Dergisi

Daha öncede bahsetmiştim.. Gurme Dergisinde yazıyorum.. Fotografta görünen geçen ayki Haziran sayısı..
Ve Bu ayki Temmuz Sofra Sayısı..
Biliyorsunuz Geçen ay Yemek Şöleni Yarışmasına katılmış ve Dereceye girmiştim..Hem tarifimle hemde etkinlik fotograflarıyla bu ayki Sofra Dergisinde yer alıyorum..
Bir diğeri ise Temmuz sayısı Ray Gurme Dergisi..
Yeni tariflerle sizi bekliyor..
Gurme dergisini Nezih Yayınları ve Remzi Kitapevlerinde Bulabilirsiniz..

Haziran Sayısı Ray Gurme Dergisindeki Köşem.. Ve Diğer Sayfalardaki tariflerimle yer alıyorum..

4 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Hayırlı olsun sevgili Mehtap..Gururlandım seninle canım..Çok başarılar diliyorum sana..Sevgilerle..

mehtap kuzucu dedi ki...

sevgili adaşım:)başarını kutluyorum,devamını diliyorum,sevgilerimi yolluyorum ne mutlu size.benim bloğum yemek üzerine kurulu değil ama yemek yapmak en büyük hobilerimden biri bunun içindir ki sofra dergisinin özellikle belirli bir döneme raslayan sayıları ve sayısız yemek dergisi ve kitabına sahibim .bundan sonra gurme dergisini sizi okumak için alacağım ,tabii bu ayın sofra dergisinide...sevgiyle kalın

Zehra Gürgen dedi ki...

Cnım kutlarım, gurur verici birşey. Sofra dergisini hemen alacağım ama Ray Gurmeyi burada bulabilirmiyim bilemiyorum? hiç görmedim :(

denizmutfakta dedi ki...

Kutlarım canım başarıların devamını dilerim :)