25 Temmuz 2010 Pazar

Algida Fabrika Gezisi Kısa Kısa.. Devamını Bekleyin..


Merhabalar.. Cumartesi Günü Excel İletişim'den Sevgili Aylin'in Davetiyle Algida Carte'dor TEKİRDAĞ ÇORLU Fabrika Gezisine katıldım.. Eşim,Kızım Ve Değerli Blogger arkadaşlarımla harika vakit geçirdim..Bu güzel günü detaylıca anlatmak fotografları yayınlamak istiyorum..
Şimdilik bu kadarını yayınlıyorum.Sağlıcakla kalın etkinlik detayları için hafta içini bekleyin..

Sevgiler :) Güzel Bir Pazar Günü Diliyorum Herkese..






5 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Hadi bekliyoruz ;)

Zehra Gürgen dedi ki...

oo gezi harikaymış !!

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ne güzel bir gündü:))) bekliyoruz fotoları:)))
öptüm canımcım

Mert Eren dedi ki...

yani bu kadar dondurma geçti ya önümüzden.. herhalde daha fazlasını bir daha böyle bir arada göremeyiz :)))

komşularımla da yine görüştüm ya.. daha ne isterim :)

Sevgiler

Nilgün Komar dedi ki...

muck şekerim