10 Temmuz 2010 Cumartesi

Humus


MALZEMELER:

2 Su Bardağı Nohut
1 Su Bardağı Tahin
5 Yemek Kaşığı Yonca Sızma Zeytinyağı
1 Adet Limon Suyu
4 Çay Kaşığı Kimyon
2 Çay Kaşığı Toz Kırmızı biber
Arzuya Göre Tuz

HAZIRLANIŞI:

Nohutları bir gece önceden hafif tuzlu bir suda ıslatın. Ertesi gün suyunu süzüp, bol suda iyiceyumuşayıncaya kadar haşlayın. Ilınınca kabuklarını soyun ve robottan geçirerek püre haline getirin. Başka bir kapta, tahin, limon suyu, kimyon, kırmızı biber, zeytinyağ ve tuzu iyice karıştırın. Hazırladğımız Karışımı, nohut ezmesine ekleyip iyice karıştırın. Bir servis tabağına incecik olacak şekilde yayın. Buzdolabında dinlendirin.Soğuk yada ılık olarak servis edin.
Afiyet Olsun

9 yorum:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Mehtapım müthiş bir sunum olmus ellerıne sağlık canım öpüyorum:)

umutluhayat dedi ki...

çok farklı ve güzel bir sunum ve nefis bir lezzet ellerinize sağlık

mehtap kuzucu dedi ki...

elinize sağlık çok hoş bir görünüm...

LEZZETİKRAM dedi ki...

çok severek yediğimiz bir mezedir,annem nefis yapar ,görüntü muhteşem harika olmuş ellerinize sağlık

uğurböceği dedi ki...

ellerine sağlık.sunum süper.zevk işi

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm nefis olmuş humusunn mutlu pazarlarr..

Unknown dedi ki...

daha çok meze diye biliyom.
tadını çok merak ediyorum hiç yememiştim.

Nilgün Komar dedi ki...

e ben bunu niye göremedim kuzu
görünüm süper.. çok da severim ben humusu harika bir lezzett

Adsız dedi ki...

Thanks for some quality points there. I am kind of new to online , so I printed this off to put in my file, any better way to go about keeping track of it then printing?