26 Temmuz 2010 Pazartesi

BİR PAZAR VE YENİ HEYECAN

2 Hafta önce Pazar Günü Eşimin Çalıştığı Şirketin Çalışanlarına Özel Bir Projeden Almış Olduğu evlere gittik..
Bu Proje Sitesi Beylikdüzünde idi.%35 daha uygun fiyata çalışanlarına sunuyordu..
Babam,Annem,Eşim Ve Kızımla bakmaya gittik..
Daha önce 2 kez Şirket bizi aldırıp gezdirmişti fakat hala kararsızdık çünkü sahil kesiminden geliyorduk..Oralara nasıl uyum sağlarız,merkeze yakınken uzaklaşmak bizi düşündürüyordu.
Ayrıca ailemden 30-40 dk (özel vasıta ile) uzaklıkta idi..
Babamda pek yanaşmıyordu ama avantajlı olduğu için sonunda kafası yattı..
Birlikte babamında fikrini almak üzere Site Konutlarına Vardık..
2+1 daire bakıyorduk daha önceden beğenmiştik..
Taa ki Kerime Ablaya Gidene Kadar..
Kerime abla bizim Çevre Komşumuzdu çokta sevdiğim biridir çok samimiydik.
Bazı nedenlerden ötürü taşınmak zorunda kaldı kafasına yatan bir sitede kendine ev buldu..
Evet o site benim baktığım site idi.
Oda oraya yeni taşınmıştı.
Onun dairesi 3+1'di Ve diğer dairelere göre özellikleri ve konumu manzarası çok daha farklıydı.
Biz 2+1 den caydık :) Zaten alacağımız üst katlardaki dairede satılmıştı :)
Ailemde 3+1 'den yanaydı.Ayrıca 3+1 lere özel ev içinde daha farklı kullanım yerleride vardı..Ebeveyn Banyo + 2 tane daha banyo& Wc gibi..
Balkon olanakları cam stilleri daha farklıydı..
Ayrıca okul ve hastane ile karşılıklı olması sitenin en çok hoşuma giden şeydi.
Fiyatı yüksekti ama Nasip dedik..
O gün kerime abla bizi bırakmadı akşam yemeğine kaldık.
Arşivimdede Bulunan Özbek Pilavını Yaptı Bize..
Ama bu sefer etli değil tavuklu yaptı.Ben bu halini daha çok beğendim.Yanında Çorba ,Salata ve Çiğköfte eşliğinde harika bir sofraydı.. Kızlarıda evdeydi çok mutlu oldular bizi gördüklerine..
Hee ertesi gün tekrar evlere bakmaya geldiğimizde beğendiğim 4 tane 3 + 1 'den en güzeli en iyi manzaralısıda Kerime ablanın Blogundaydı..
Anlayacağınız Kerime ablanın 4 Kat üstünde aynı blokta şansıma beğendim :) Sanırım Burdada Komşu Olucaz..
Şimdi ne yaptınız derseniz henüz son detaylardayız..Krediler V.s gibi..
Yüklü bir borç bizi bekliyor Ama Bu mubarek Beraat gününde imzalar atılacak inşallah..
Rabbime dayadım sırtımı,Ev Alana,Ev Yapana Allah yardım eder derler ya..
İnşallah Hayırlısı Olur..

Özbek Pilavı Tarifine Gelince Buyrun..

Tavuklu Özbek Pilavı


Malzemeler;


1/2 kg.kuşbaşı doğranmış tavuk göğsü
2 bardak pirinç
1 adet küçük soğan
2 adet havuç
3 bardak su
1 bardak YONCA RİVİERA ZEYTİNYAĞI
KOTANYİ BAHARAT Karabiber (Arzuya göre tereyağıda konulabilir)


Hazırlanışı;


Soğanları bol sıvıyağda kavuruyor,tavuk etlerini ilave ediyoruz.5-10 dk.Kavuruyoruz.Havuçları ise rendelenmiş gibi ince ince doğruyoruz.İşin sırrı burda.İri iri rendelenmiş(juliyan usulu) gibi havuçları ortadan 3 parçaya uzunlamasına kesip istenirse patates soyma bıçağıyla rendelenmiş gibi doğruyoruz.Ve onlarıda yemeğimize ilave ediyoruz.iyice kavuruyor ,yarım bardak su ile pişiriyoruz,Sonra pirincimizi katıyoruz.En son suyumuzu karabiberimizi arzuya göre koyuyoruz.Ve üzeri açık bir şekilde pirinçler dağılmasın diye harlı ateşte pişiriyoruz.Suyunu çekmeye yakın üzerini kapatıp,kısık ateşte pişiriyoruz... En son piştikten sonra özbek baharatlarından üzerine serpilir ama burda bulunurmu bilmiyorum...barbaris ve zira adlı susama bezeyen bir baharat...Şimdiden afiyet olsun...


7 yorum:

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Hakkınızda hayırlısı olsun arkadaşım. Beylikdüzü uzaktır ama ben seviyorum oraları...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

inşallah fıstığım inşallahhh:))) güle güle oturmak nasip olsun inşallah.şimdiden çok tebrik ederim sizi:) öpüyorum balım

Unknown dedi ki...

Valla bende bu kotanyi markasını tesadüfen karşılaştım diasa markette arkadaşımın söylediğine mügros marketlerde de varmış. Dilediğim harçı ve otu bulabiliyorum.Şimdi tarifin notlarını aldım yapaya geçeceğim.

ANNEMİNELİ dedi ki...

İşallah güle güle oturursun,sevgilerr.öptüm....

NEFİSE dedi ki...

İnşallah ev işin olmuştur.. Allah kolaylıklar versin.. pilav da harika yani...

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim hayırlı günlerin olsun inaşaAllah yeni evinde.. dualarım seninle..

Nilgün Komar dedi ki...

ayrıca bu pilavıda çok severim.. azerbeycandan gelen bir müdürmüz vardı eski firmada o pişirirdi bize.. of ne yerdik valla.. eline sağlıkk tarif tıpatıp aynı kırmızı et ile de oluyor .. muck..