29 Temmuz 2010 Perşembe

Gurme Yemek Gülser'in Mutfağındayız


Gurme Yemek Gülser'in Mutfağına Davetliydik Eşimle :) Mutfağına diyorum çünkü mutfağını yeni yaptırmış çokta güzel olmuştu.. İlk olarak beni ağırlamak fırınını bile ilk bana kullanmak istiyordu :) Bizde davete icabet ettik :) Bize nefis yiyecekler hazırlamıştı :)
Venhar'ın Limonlu Keki,Sigara Böreği,Amerikan Salatası
Çok güzel keyifli bir gün geçirdik hepberaber :) Şimdi sizlere hem mutfağını hem sofrasını yayınlamak istiyorum.. Ve Limonlu Kek Tarifini Veriyorum..
Sevgiler Benden Sizlere..

Limonlu Kek (Gülser Hanımın Kardeşi Venhar Hanım Yapmıştır)

Malzemeler;

3 yumurta
1.5 su bardağı toz şeker
1 su bardağı yoğurt veya süt
2 limon kabuğu rendesi
2.5 su bardağı un
1 şişe soda
1 su bardağı Yonca Ayçiçek Yağı
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Hazırlanışı:

Tüm malzemeler sırasıyla çırpılır.180 derece önceden ısıtılmış fırında kek pişirilir.Afiyet Olsun..


Hiç yorum yok: