16 Nisan 2009 Perşembe

Çilek Rüyası

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kekleriniz Ziyan Olmasın..İşte Bayatlamaya yüz tutmuş yada misafirlerinizden artmış kekler için leziz bir çözüm..

Malzemeler;

7-8 dilim Sade Kek (Ben Fındıklı ve Cevizli Sade Kek'im Vardı Onu Kullandım)

Sosu İçin;

3 tepeleme yemek kaşığı chokella veya nutella
1bardak süt

Kreması İçin;

1 poşet Çilek Aromalı Krem Şanti
3/2 su bardağı soğuk süt

Süslemek İçin;

Çilek
Böğürtlenli ve Ahududu Aromalı Jelibon

Hazırlanışı;

Süt bir tencereye alınır ve ısıtılır,Isınırken içine chokella ilave edilerek eritilir bir sos haline gelir.
Başka bir kapta kekler ufalanır.Üzerine hazırladığımız sos dökülür Ve iyice karıştırılarak çikolatalı bir pasta harcı oluşturulur.

Photobucket

Photobucket

18 cm lik bir kalıba kek harcı sıkıca bastırarak yerleştirilir.Kalıp buzdolabına konur ve 2 saat dinlendirilir.

Photobucket

Daha sonra Soğuk süt ile Çilekli Krem Şanti Çırpılır.Dolaptan Çıkardığımız Kek Harcının üzerine Kremamız yayılır.Ve yine Buzdolabına kalıbımız konur ve 1-2 saat Dinlendirilir.

Photobucket

2 Saat Sonra kalıptan çıkarabilirsiniz Pastamızı..

Üzeri Çilek Ve Jelibonlarla Süslenir..Soğuk Olarak Servis Edilir.Afiyet Olsun..

Photobucket

8 yorum:

eyerhagu dedi ki...

slm canım valla bütün yaptıkların süper görünüyor elerine sağlık... capricese haziranda gidecekmişsin ilk mi gidiyorsun? ben 5 kere gittim çok güzel bir otel gerçi şu anda biraz tadilat varmış ama siz gidene kadar biter onlar. ben bide ağustosta gideceğim rastlaşsaydık çok memnun olurdum.. gidince resimlerini çeker bloga koyarım gitmeden öğrenmiş olursun... bide söylemeden geçemiyeceğim ne kadar güzel fotoğraf çekiyorsun tebrik ederim lalelere bayıldım... çok öptüm canım..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Çok Teşekkür Ederim Beğenmene Sevindim..Evet bende çok gitmek istiyorum :) Gidersem ilk gidicem cnm.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bu arada fotograflarımı beğendiğin için çok teşekkür ederim..Ama maalesef makina problemi yaşıyorum.Yani bu normal makinalarla bu kadar oluyor inşallah profosyonel makinama ulaşırsam Daha güzel fotograflar çekeceğim :)

Zehra Gürgen dedi ki...

Kesinikle güzel bir fikir. Bende truff yapıyorum, ama evdekiler yeter dediler, çikotop truff..nereye kadar.?
Bu pasta iyi bir fikir.Artık pastada ekliyorum :)

ellerine sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

rüya ile hayal arası gerçek üstü bir lezzet bu

ellerine sağlık
kocaman sevgilerr

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sağolasın Yeşimcim beğenmene sevindim..

Zehracım bende truf yapıyorum ay çöreği v.s

Ama başka şeylerde geliştirdim.Hatta değişik bayat kekten yaptığım bir kaç pasta tarifi daha var pastalar kısmına bakarsan.Umarım beğenirsin cnm

Kendimce dedi ki...

Çok akıllıca bir tarif israfı önlemek adına böyle şeyler de yapmalı ellerine sağlık

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Evet çok haklsınız hemde lezzetli bir tarif..Hiç bir kaybınız yok :)