28 Nisan 2009 Salı

Macro Çekimlerim

Pazar günü Eşim Ve Kızımla birlikte gezerken bu çiçekleri çekmeden duramadım..Bizim buralar yaz olunca bir başka olur,her yer lale ve çiçek açar,Ağaçlar Çiçeklenir,yeşillenir,Denizi ve topragı mis gibi kokar..Kendini tatil köyünde hissedersin bir an sahile inince..Bu yüzden Sarıyer'den Bebeğe kadar Anlaşılmaz bir bağ vardır aramızda..İnşallah Beğenirsiniz..

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket

Photobucket


Photobucket

3 yorum:

İNCİ dedi ki...

Canım sabah sabah nasıl içim açıldı bilsen.Hepsi birbirinden güzel.Çok şanslısın.Oturduğun muhitten dolayı.Oraları bende çok beğeniyorum:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canım benim sağolasın..Seni bir gün misafir etmek isterim incicim :)

üç böcek bir çiçek dedi ki...

çok güzel resimler bunlar emirgan korusuna kahvaltıya gelmiştik zaten ben oralara bayılıyorum.Ablam la görüşmene çokk sevindim bende tanımak isterim seni cnmm bakarsınbir gün hep beraber gideriz kahvaltıya:))))sevgiler öptüm