12 Nisan 2009 Pazar

Çilekli Vişne Suyu Tarifi


Photobucket

Biliyorsunuz her zaman en sağlıklısı ev yapımı meyva sularıdır..Defalarca değişik meyva suyu resimleri koydum..Şimdi geldi sıra tarife..
Nilgün arkadaşım .. Çok sevdiğim..Sağolsun bana geçenlerde difrizinden çilek ve vişne hediye etti..Bende stoklar tükendiğinden dolayı iyide oldu..
Malzemeler
2.5 bardak toz şeker
1 kg.saplarından ayrılmış vişne
1-1.5 kg kadar temizlenmiş çilek
3 litre su
Tüm malzemeler büyükçe bir tencereye alınır.Ve yaklaşık 1 saat pişirilir.Daha sonra soğumaya bırakılır ve Süzülerek tanelerinden servis edilir..İşte bu kadar sağlıklı içeceğin yolu..



4 yorum:

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM BENDE MEYVE SULARINI VE MEYVELİ SODALARIMI EVDE KENDİM YAPARIM YAZ GELMESİNİ BEKLİYORDUM PAYLAŞMAK İÇİN SENİN TARİFİNDE TAM ÇİLEK MEVSİMİNDE ÇOK GÜZEL BİR SEÇENEK OLDU BANA TEŞEKKÜRLER...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

teşekkürler candancım..bende senin meyva sodalarını merak ettim canım..

karamel mutfak dedi ki...

Önceden bende evde yapmayı dercih ediyordum ee nede olsa tc de meyva bol burda pek mümkün olmadı ama nasirse yazın kısıtlıda olsa yapmayı düşünüyorum.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Maalesef Türkiyede bolda olsa çok tembellik yapıyoruz ve hazırı tercih ediyoruz.niyetim büyükçene bir difriz alıp yazdan doldurmak ve kışın çocuğuma sağlıklı meyva suları içirmek..