4 Mart 2010 Perşembe

Biberli Baharatlı Peynirler


Arşivde kalmış bir tarifim..

Bugünlerde tarif yayınlayamıyorum yine bir zamansızlık var üzerimde..Makinam doldu boşaltıp yayınlamaya hazırlamaya eriniyorum nedense :)) Öyle şey biriktiki içinde..İçi doldukça benim daha çok gözüm korkuyor :)

Bende arşivde olan bir tarifimi yayınlamak istedim bugün..

Malzemeler;

1 adet Kırmızı Renkli dolmalık Biber
1 adet Sarı Renkli Dolmalık Biber
250 gr.Beyaz Peynir
Dereotu
Nane
Pulbiber
Çörekotu

Hazırlanışı;

Beyaz peynir ezilerek baharatlarla karıştırılır.Dolmalık biberlere doldurulur.Ve Dolmalık Biberler 1 cm kalınlığında dilimlenerek Üzeri çörekotu ile süslenerek servis edilir.Afiyet Olsun.

16 yorum:

GÜLSÜM dedi ki...

BUNLAR YAZIN BİZİM MEŞHUR BİBERLER İLE ÇOK GÜZEL OLUR... HARİKA GÖRÜNTÜ:))

Ayşe dedi ki...

Denemeyi istediğim bir tarif.

Sevtap dedi ki...

Ellerine sağlık görüntü çok içaçıcı...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım çok severim kahvaltıya harika bir renk ve lezzet katıyor...

Suskun dedi ki...

Immm harika bi aparatif:) pekte renkli

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Merhaba aslanın bloğundan geliyorum.Ne güzel bir bloğunuz var.
Peynirliler de güzel gözüküyor.

Sevgilerimle,

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

jivago;

Blogumu beğenmene sevindim..Teşekkürler :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

gülsümcüm;

Teşekkürler canım

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Pembe Tatlar Aslıcım;

Hakikaten renkli renkli çok güzel bir sunumu oluyor

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

hilacim teşekkürler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

ayşecim;

Denemelisin :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Karabıdıkım teşekkürler cnm

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Hilalcim uzun zamandır bloguna ulaşamıyorum profil etkinleştirin diyor neydi blog adın cnm

Asiye VURAN dedi ki...

herkes her şeyi yapar ama insan bu kadar güzel yaparmı güzel arkadaşım görüntü süper yemede yanında kalsın eline sağlık sevgiler

Asiye VURAN dedi ki...

herkes her şeyi yapar ama insan bu kadar güzel yaparmı güzel arkadaşım görüntü süper yemede yanında kalsın eline sağlık sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Asiyecim Teşekkürler..Çok naziksin cnm