20 Mart 2010 Cumartesi

Caprice Restaurant'ta Blog Yazarları Brunch Buluşması Gerçekleşti :)))


Evet Arkadaşlar..Büyük Buluşma Gerçekleşti :) Şuan eve yeni geldim ve sıcağı sıcağına yazıyorum :)))

Harika bir buluşma gerçekleşti..

Günün başlangıcı sevgili Arkadaşım Organizasyon Ekürüm :) Nilgün (Çelebi74)'ün Güne Merhaba Cep Telefon Mesajıyla başladı..Herkese tek tek mesaj attı bu güzel güne özel :)

09:45 gibi Sevgili Gülsüm Eyerhagu Ve Eşlerimiz,Çocuklarımız ile birlikte Mekana Vardık..Buradan onlarada ayrıca teşekkür ediyorum hem bizi evimizden alıp,dönüştede evimize kadar bıraktıkları için..

Gittiğimizde Hande ve Zeynep Önceden gelmişlerdi :)) Daha sonra Nilgün'cüm ,Onuncuköyün adamı,öznuruneleemekleri,Gönül Eyvahyemekyandıocakbattı,Pastacı Kız Özlem geldi..

Ve Tüm katılacağını bildirip rezervasyon yaptıran arkadaşlar sağolsunlar eksiksiz bir şekilde geldiler :)) Kimi tek,kimi eşleri,kimi çocuklarıyla birlikte..

Katılımcı Bloggerler..

İnciyemek

Arenandfamily

Kendimceyemek

Yemek Tepsisi Bengü

Yemek Kokusu Tuğba

Sihirlitatlar

Çiğdemlemutfak Yemek dükkanı

Kadınvehayat-Ece

Fıstıkvepati

Asumantamer

Burcuvekendisi

Düşlerdenizi

Engüzeltatlar Sibel

Rabiasultanipek

Gurmeyemek

Onuncuköyünadamı

Öznurunelemekleri

Eyvahyemekyandıocakbattı Gönül

Pastacı Kız Özlem

Sarımutfak Hande

Zeyneple

Celebi74

Degisiktatlar.com

Eyerhagu

Blogda yaparım kariyerde

Blogger arkadaşlarım idi..Hepinize tekrardan teşekkür ediyorum arkadaşlarım..


Herkese çok teşekkür ediyorum..Ayaklarına sağlık..Ayrıca Ece Arkadaşım bu gün için Çorlu Tekirdağ'dan kalkıp gelmiş.Ona ve Eşine ayrıca çok teşekkür ederim katılımlarından dolayı...

Güzel bir açık büfe kahvaltı ve sohbet eşliğinde bol neşeli bir gün geçirdik..

Anlatmakla olmaz inanın yaşanır o kadar güzel bir ortam ve sohbet vardıki kelimelerle şuan tarif edemiyorum..

35+7 Çocuk 42 kişilik bir toplantı oldu :) Mekan adeta biz bloggerlerle kaplanmıştı :)

Caprice Restaurant Yetkilileri ver Özellikle İsmet Bey bizlerle tek tek ilgilendi.Arada biz
lere özel jestler yaptı :)) Biz gelmeden önce restaurantın en güzel köşesini bizler için hazırlattı :=)

Kimi zaman bahçesine çıkıp hava aldık güneşin güzel yüzünü gördük,Türk kahvelerimizi yudumladık.. Herkesin hem fikri bu organizasyonlarımızın devamı idi :)) Gelemeyenler üzülmesin (5-6 blogger arkadaşımız maalesef son anda çıkan nedenlerde buluşma öncesinde rez.iptal ettirdi) Buluşmalarımız devam edecek :)) En yakın zamanda yeni buluşma projesine başlayacağız.Gün içinde konuşulan fikirler doğrultusunda hareket edilecektir :)

Sıra Geldi Slayt Buluşma Fotogralarımıza..

Sizi bol fotograflardan mahrum etmemek için hepsini ekledim tabii bendekileri..İlerleyen zamanda diğer fotograflar eklenecektir..

Fotograflarda göreceksiniz hem iç mekan hem dış mekan çekimlerini..

Gerçekten mekanda çok rahat ettik..Ulaşımı kolay,makul fiyat,açık alan baheçesi,Zengin Kahvaltı Çeşitleri ve Otapark ile herşey 4X4'lüktü :))

Birde Sevgili Nilgün bizler için özel caprice restaurant amblemli kişiye özel kartlar bastırmıştı..

Masalarımızda Blogger ve Caprice Restaurant Bayraklarımız vardı..

Hepimize çok şık ayakkabı torbaları dikmiş ve içerisine takılar,kalemler ,logolorımızın bulunduğu kartlar ve Tüm katılımcı listesini koymuştu..

Burdan bir kez daha ona emekleri için teşekkür etmek istiyorum :) Çok Teşekkürler Arkadaşım..

Şuan yayınlayacağım fotograflar sadece benim makinamda olanlar..Daha bir sürü detaylı fotograflar diğer katılımcı arkadaşlarımızda ve Nilgünde bulunmaktadır..Onlarada yakın zamanda bu adresten ulaşabileceksiniz..

Tekrar Tüm Canım Arkadaşlarıma Teşekkür Ediyorum..Sağolun Varolun :)))

Not: Buarada hepiniz çoooook tatlısınız çok iyisiniz :) Mutlu günlerde tekrar görüşmek üzere..

Sizi Fotograflarla Başbaşa Bırakıyorum :) Fotografların büyük hallerini görmek için Slaytın üzerine tıklayabilirsiniz.. (Buarada yeni ve en doğal yakalanmış fotograflar Celebi74 Nilgün'de Yeni fotograflar için tekrar ziyaret ediniz ) :))


GÜLEN YÜZLERİNİZ HİÇ SOLMASIN ARKADAŞLARIM :)


46 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım muhteşem bir gün olmuş orada olabilmeyi nasıl isterdim kocaman öpüyorum...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ne Mutlu Size ;
İmrenmemek elde değil hayranlıkla resimlere bakdım..
Kısmet belki bir gün ben de dahil olurum blogcular buluşmasına..( Eskişehir den gelmesi de zor ya ! ) Kısmet işde !

Her gününüz bu şekil de geçsin dileklerimle..

Sevgiler..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sevilcim;

Belki biz Eskişehire gelip bir buluşma yaparız :) Benim kuzen okuyor orda belki geliriz kısmet :)

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

çok eğlendim,zamanın nasıl geçtiğini hiç anlamadım inan canım.
bizi bir araya getirdiğin için asıl biz teşekkür ederiz size.çok ince ve güzel düşünülmüş bir organizasyon oldu,mutlu mutlu evime döndüm teşekkürler canım
en yakın zamanda görüşmek üzere:)))
öpüyorum canımmmm

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Deryacım;

Kulağını çınlattık.Gelecektin ama gelemedin keşke gelebilseydin başka sefere yeni buluşmamıza inşallah canım benim :=)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir gündü, tabiki sizlerin emekleri sayesinde. Çok teşekkür ederim.
Slayt gösterisi de harika olmuş.:)

Beyaz Kkelebek dedi ki...

Yine süper bir buluşma olmuş.İlkinde olduğum gibi bundada bulunmak isterdim ama kısmet diilmiş.Biz katılamayanlarla bu güzel günü paylaştığın için teşekkür ederim canım sevgiler :)

umutluhayat dedi ki...

harika bir organizasyon olmuş,bende orada olmyı çok isterdim

NiLaY dedi ki...

ben de sayenizde cok keyifli bir gun gecirdim, herkesle tanismak superdi :)) ellerinize, emeklerinize, gelenlerin de ayaklarina saglik :))

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

çok istedim orada olmayı. hesapta olmayab işlerin çıkması ve aniden hastalanmam malesef engelledi oraya uçmamı. Çok üzgünüm. Çok kıskandım sizi. Sevgili eceyi görememekten ve yakından tanıyamamtan dolayı çok üzgünüm. Ama onun adına da çok sevindim gelmeyi çok istiyordu. Ama emini ki beni göremeyince üzülmüştür. Birlikte plan yapmıştık orada olmak için. Ne diyelim sizin adınıza buluşanların adına çok sevindim. En kısa zamanda inşallah bizde oluruz yeni buluşmalarda.

Unknown dedi ki...

Canım sayenizde harika bir gün geçirdik teşekkür ederim.Biz fotoğraf makinesinin azizliğine uğradık ayarlara bakmamışız sadece 2 tanesini yayımlayabildim.

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Canım benim, bu harika gün için çoooooook teşekkürler. Herbiri birbirinden güzel ve tatlı insanları tanıdım bugün. Bundan sonraki buluşmada görüşmek üzere... Çok yoğun olduğunuz için görüşemedik, başka sefere uzun uzun sohbet ederiz. Sağlıcakla kalın.

KUZEYİN KIZI dedi ki...

Çok güzel bir organızasyondu....Müthiş keyif aldım...Tanıştığımıza çok memnun oldum.Her şey için teşekkür ederim.
Yalnız üzerime domates dökülmüş resmimi yayımladığınız için ayrıca teşekkkür ederim:))) gerçi bütün resmilerim öyledir sanrım... Sakarlığımı hiç saklayamdımki:))))
Görüşmek üzere sevgiler...

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Harika bir gün geçirdiğiniz o mutlu gülümsemelerinizden belli oluyor, en kötü gününüz böyle olsun...

Ben de Ankara buluşması yapmıştım ama sizinki gibi hem kalabalık değildi hem de havanın azizliğine uğramıştı, olsun kalan sağlar bizimdir misali çok güzel bir gün geçirmiştik :) Beni de taaa buradan imrendirdiniz, belli mi olur belki bir dahaki buluşmasınıza buralardan katılırım :D

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canımm çok güzel bir gündü zahmetleriniz için teşşekür ederim.harika gecti.ikinci organizasyonunuzu sabırsızlıkla bekliyorum.seni tanımak güzeldi:)sevgiler öpüyorum.

Didem dedi ki...

merhaba,
Cok guzel bir vakit gecirmissiniz bizde imrendik . Ben birsey sormak istiyorum, resimlerdeki carsafli bayanin sitesi hangisi acaba?

Selamlar..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Didemcim;

Arkadaşımın blogunu adı Eyerhagu :) çok tatlı bir arkadaşımdır :) www.eyerhagu.com adresinden ulaşabilirsiniz :)
buradan ona ve eşine tekrar teşekkür ederim ulaşımımızı kolay bir şekilde sağladıkları için :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Zeynepcim;Mutlu mutlu evine döndüysen ne mutlu bize..Bizde çok eğlendik çoookkk inşallah yakında yenileride gelecek :) Sizler geldiğiniz için sağolun varolun :) Hepinizle vakit geçirmek çok güzeldi.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Onuncuköyün adamı memnun aayrıldığınız için çok memnum oldum :) Sanırım iyi vakit geçirdiniz.Muhabbetler hep böyle güzel olsun hep insanlar kaynaşsın :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Beyaz Kelebek;

Organizasyonlar bitmeyecek :) İnşallah yeniden yeni yeniden görücez onlarada katılırsın canım.Keşke gelebilseydin ama üzülme yakında yeni buluşmalar olucak.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

umutlu hayat;

Keşke olabilseydin maalesef olmak isteyip olamayan arkadaşlarımız çok oldu keşke gelebilselerdi herkes.Güneşte yüzünü göstermişti.İnşallah bir gün sizde olursunuz.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Nilaycım;

Bizde seninle olmaktan keyif aldık.Eşinde çok espirili bir insan.Çok uyumlusunuz maşallah beybide çok tatlı.İnşallah bi dahaki sefere uzun uzun akit geçiricez :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Siyah Kelebeğim;

Biliyorum son andaki aksilikler sei getirmedi ama olsun yakında olacak buluşmamıza gelirsin :) Çok güzeldi :=)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Fundacım;

Olsun biz fotografları yayınladık siz oradan alabilirsiniz canım.İyiki geldiniz ayaklarınıza sağlık arkadaşım.Sizleri tanımak gerçekten çok güzel ve keyifliydi.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bengücüm;

Canım herkesle ilgilenmek için biraz yoğunduk :) ama olsun sizleri tanıdım ya bi dahaki sefere daha çok kaynaşıcaz inşallah :) herkesi bekliyorum :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Kuzeyin Kızı;

Seni tanımaktan bende keyif aldım.İyiki geldiniz hepiniz.Ne kadar güzel vakit geçti anlamadık bile.Herkesin tekrar ayağına sağlık diyorum :)

yeniden buluşmamız olursa daha bol görüşücez inşallah :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sibelin hobi dünyası;

Canım inşallah bi rdahak, sefere sende atlar gelirsin.Bak Ececim sağolsun taa tekirdağlardan geldi.Hatta bursada Derya arkadaşımızda gelecekti son anda gelemedi.İnşallah bi dahakine gelicekler :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Tülincim;

Nilgün canım arkadaşım sayesinde onun desteğiyle güzel bir organizasyon oldu.Bundan sonrakiler inşallah daha güzel olucak :)

En yakın zamanda yeni organizasyonlarımız gelecek bizi bekleyin olurmu :))

deniz dedi ki...

muhteşem bir gün olmuş hepinizin gözlerinden belli oluyor allah hep güldürsün sizleri

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Denizcim;

Teşekkürler hakikaten güzel bir gündü.Allah hepimizi her zaman güldürsün :)

Krema Tadında dedi ki...

harika bir organizasyon olmuş orda olmayı çok isterdim

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Baharcım;

İnşallah bir gün sende aramızda olursun :) İste yeterki..

mutfakcini dedi ki...

Ay süper süper :)Sevindim canım ,daha nice güzel toplantılara inşallah ;)Organizatörlerimize de nazar değmesin ,her şey dört dörtlük.Öpüyorum :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Ebrulim;

Canım çok teşekkürler..Eğer memnun edebildiysek misafirlerimizi ne mutlu bize :)

Sende gelcektin ah şu misafirler yokmu allah eksikliklerini vermesin ama son anda sürpriz yapmasalar sende olacaktın aramızda ,keditasmasıda :)

Bi dahakine inşallah..

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Emeğinize sağlık, ne de güzel hazırlanıp sürprizler yapmışsınız. Umarım diğer buluşmaya katılabilirim.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Aylincim Şekerim;

Katılırsın inşallah canım.Eee son anda plan çıktı sana kısmet ama ötekilere bekliyorum canım :)

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Çok güzel bir gündü Mahtap'cığım emeklerinize sağlık...
Kendi adıma teşekkür ederim canım. İnşaallah bir dahaki organizasyonumuz da en kısa zamanda gerçekleşir :))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sibelcim;

Asıl ben sizlere teşekkür ederim.İyiki geldiniz.İnşallah en yakın zamanda yapacağız :)

Nilgün Komar dedi ki...

canlarım güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.. sizlerle tanışma şansına erdiğim için mutlu oldum bende sonsuz kezz.. ve hediyelerimi beğendiğiniz içinde çok mutlu oldum.. bir sonraki sefere hadi bakalım neler olacak diye bende merakla bekliyorum :))))

sevgiler.. selamlar..

herkesi bir kez dahakucaklıyorum... muck muck muck..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Nilgüncüm;

Seninde emeklerine sağlık çok zahmetlerde bulundun.Tekrar Teşekkür ederim :)

sarımutfak-hande dedi ki...

canım gerçekten harikaydı iyiki düzenlediniz iyiki geldik tekrar tekrar teşekkürler hediyeler içinde ayrıca teşekkür ederim çok düşüncelisiniz
sevgilerimle

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Handecim; Biz Teşekkür ederiz :) Yine bekleriz :) Öptüm Tatlım

aysema dedi ki...

Buluşma fotoğraflarınıza bakmak için geldim, üstüne bir de değişik tatlarla karşılaştım. Sizi hemen bloguma ekliyorum.

Keşke aranızda olabilseydim, diye de düşündüm. Herkesi kutluyorum.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

aysema;

İnşallah birgün sende aramızda olursun canım benim :) öptüm

Sevil Şahin dedi ki...

hepiniz adına çok sevindim saat uygun olmadığından aranızda olamadım bende
hepinize afiyet bal olsun
sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sevilcim;

İnşallah en kısa zamanda yeniden yapıcaz.Siz çalışanlar için bu sefer Pazar günü organize ediyoruz.Ona bekleriz canım :)