26 Mart 2010 Cuma

Zeytinyağlı Barbunyalı Selva Şipşak Makarna


Yine bir makarna tarifi..Daha doğrusu tarif demeyelimde değişik bir sunum diyelim..
Zeytinyağlı Barbunya ile Sunulmuş Selva Şipşak Makarna..
Selva'nın bu ürünü benim kurtarıcım olmuş durumda..
Nedenmi?
Çoğu zaman yemek yapmaya fırsat bulamadığımda yada çok acıktığımızda ailecek kurtarıcı makarnamız oluyor..
Çünkü Sadece 3 dk.Pişiyor ve İnanılmaz Lezzetli..Durum Amber İrmiği Buğdayından üretiliyor..
Makarna severler için bir alternatif olsun istedim..
Evde Yapılmış Zeytinyağlı Barbunya tarifime buradan ulaşabilirsiniz.
Birazda Peynir Eşliğinde güzel bir lezzet oldu..
Tarifime gelince ben herzamanki gibi makarnayı süzmeden ve pilav gibi kendi suyunda harlı ateşte pişirerek yaptım.Çünkü vitamini ve lezzeti bu sayede içerisinde kalıyor.

Malzemeler;

1 paket Selva Şipşak Makarna
1 litre Su
1/2 Çay bardağı Yonca Mısırözüyağı
1 tatlı kaşığı Tuz

Üzeri İçin;

Zeytinyağlı Barbunya Pilaki
Beyaz Peynir Küpleri
Nane

Hazırlanışı;

Kaynamış su içerisine tuz ve sıvıyağ ilave edilir.Ardından Selva Makarnalarımız ilave edilerek pilav gibi suyunu çektirene kadar harlı ateşte 3 dk.pişirilir.Servis tabağına alındıktan sonra üzerine Zeytinyağlı barbunya ve peynir küpleri ile süslenir.Nane serpilerek servis edilir.Afiyet Olsun..

4 yorum:

Federica Simoni dedi ki...

ottimo piatto unico!ciao!

umutluhayat dedi ki...

selva çeşitlerini sizinle tanıyorum.bugün kepekli mantısını aldım bende.ellerinişze sağlık

FKH dedi ki...

hızlı hazırlanabilecek bir alternatif daha.. :]

emelce yemek dedi ki...

3 dakikada pisen makarnayi hic duymamistim,gercekten pratik