5 Mart 2010 Cuma

Cevahir Avm Şeker Çocuk Sinemasında İlk Sinema Filmi Deneyimimiz..

Kızımla İlk Sinema Maceramız..

2 gün Önce Cevahir Alışveriş Merkezine dolaşmaya gittik..Kızımda eğlensin diye bu sefer onuda götürdük.Tırtıla bindi,trene bindi,yemeğini yedi,alışverişini yaptı güzel vakit geçirdi..

Sinema katında iken Recep İvedik 3 ve kuzusu :) Karton Posterini gördü..Eee o bir halk kahramanı :) Gitti sarıldı resim çekildi postercikle.. Birazda şaşkınlık vardı o adamın orda ne işi vardı :)

Tam o sırada Şekerbank'ın Çocuklar için açtığı Cevahir Avm 1.Salondaki Şeker Çocuk Sineması Salonu oldugunu afişte okudum..
Acaba kızım nasıl tepki verir diye merak ediyordum..İlk sinema deneyimi olucaktı ve 3 yaşındaki bir çocuk nasıl tepki verir kestiremiyordum..

Eşime gitsekmi dedim..17:00 seansı vardı gidelim dedi..

Oradaki gişedeki bayana sordum nasıl korkarmı acaba dedim..Bişey olmaz alışır eğlenceli dedi :)Hatta büyükler bile keyif alıyormuş izlerken..
Ve Sonunda biletlerimizi aldık ve içeri girdik..İlk önce burası çok karanlık dedi..
Film başladı..
İzlemeye başladı sessiz sessiz ama bir an seslerden ani görüntülerden ve karanlıktan korktu dudaklarını büzdü :)
Bizde sinema karanlıkta izlenir bak burda kardeşler var dedik gösterdik.. Bakındı çocukları görünce rahatladı..

Sonra alıştı keyfi yerine geldi.Çikolatasını mısırını yedi..Ordaki arkadaşlarına dağıttı :) Arada kahkahalar atıp güldü :) Bizde çok eğlendik,Çok güzel mesajlar içeren duygu dolu,hem komik hem de görsel açıdan zengin bir animasyona sahip bir filmdi..Heleki Bay Carl Eşine olan aşkı ve onu hala unutmayıp sürekli onunla yaşaması çok güzel bir aşktı..Çocuklarınızla izlemenizi,Uzakta olup gidemeyenler Dvd lerini alıp mutlaka izlemelerini tavsiye ediyorum..

Daha sonra günü uykusu gelmiş yorulmuş bir şekilde tamamlayarak eve geldik..Hatta Taksiye biner binmez arabada uyudu :) Bende ilk sinema deneyimimizi kızımla yaşamış oldum :) Şimdi Sırada Tiyatro Deneyimimiz var :) En yakın zamanda bir kez daha sinemaya ve tiyatroyada götürmek istiyorum kızımı :)

Çocuklukları..Aşkları..Ve Bay Carl'ın Yaşlılığı..
Filmin Özeti;
Hayatı boyunca yaşamak istediği macera hayalini gerçekleştirmek için evine binlerce balon bağlayıp Güney Amerika'nın vahşi doğasına doğru yolculuğa çıkan 78 yaşındaki baloncu Carl Fredricksen'ın hikayesinin anlatıldığı yeni bir komedi. Ancak Carl, yolculuğa başladıktan sonra en büyük kabusunu da yanında götürmekte olduğunu fark eder: fazlasıyla iyimser, doğa kaşifi 8 yaşındaki Russel'ı.

15 yorum:

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

çocuklarla film izlemek gibisi yoktur onlar başka bir alemdeler yeterki onlarla bağlantı kurabilelim çocuklarınız adına size teşekkür ederim gününüz hayırlı cumanız mübarek olsun

Sümeyye dedi ki...

bende izledim bu animasyonu:)şimdiye kadar izlediklerimin arasında en iyisiydi diyebilirim..benim meleğimde büyüsede birlikte gitsek sizin gibi,kıskandım şimdi:)

Esra dedi ki...

çok sevindim canım ecrin için güzel bir başlangıç olmuş.. devamının gelmesi dileğiyle..

filmi dvd den izledim ben de çok beğendim küçük büyük herkes izlemeli.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Bende bu filmi oğlumla seyrettim canım. Gerçekte bir çocuk filminden beklenmeyecek kadar duygusal ve içinde bir çok güzel mesaj veren bir film. Biz bayılmıştık.
Cevahirde çocuk sineması olduğunu bilmiyordum. Gidip baklamalı.
Çok öptüm canım

Unknown dedi ki...

benim oglum da 3 yaşına girecek acaba bende sinemaya götürsem mi diye tereddüt içindeydim.bu yazı iyi oldu.bu filmi biz dvd de seyrediyoruz bence güzel bir film efe de bayılıyor.

Nilgün Komar dedi ki...

süper canım benim.. ne güzel bir etkinlik olmuş ecrin için..

her zaman keyifli güzel sizinle olsun.. sevgiler...

Berra Bayka dedi ki...

bu filmi bende çok merak ediyorum fragmanı izlemiştim..çocukları bu tür aktivitelere alıştırmak çok güzel ilk deneyiminizi kutlarım güzel bir gün olmuş.. :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Çelebicim;

Hakikaten çok iyi oldu..Artık sürekli sinemaya gitmek istiyor :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Lezzretibol Tijencim;

Çok duygusal ve mesaj içeren film.Çok keyifliydi..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Berracım;

BEnde yeni bir başlangıç yapmak için götürdüm.Çokta iyi oldu.Daha iyi alıştırmak sinema kültürü olsun diye sürekli götürmyi düşünüyorum.En azından güzel vakit geçirir.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Eylecim;

Bence götür.denemeye değer baktın durmuyor çıkarsın diğer yarıda.Ama bence böyle böyle alışır.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Dilek hanımın mutfağı;
Bağlantı kurmak evet..Kaliteli zaman geçirmek :)

sizinde cumanız mubarek olsun

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bir avuç hayat;
İnşallah kısa zamanda büyür zamanı gelir sizde gidersiniz :)öptüm

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Esracım;

Teşekkürler film çok güzeldi.Çocuklara izletilebilecek çok duygusal bir çizgi film..

http://belguzarane.blogspot.com dedi ki...

merhaba kadınlar gununz kulu olsun sevgıler