30 Mart 2010 Salı

Herkes mi Aldatır ? Film Galasından İlk Görüntüler Önce Burada :)))


İnanılmaz güzel ve eğlenceli bir gece geçirdim..Ve uykumdan feragât edip bu güzel geceyi ve filmi sizlerle paylaşmak istedim..
Herkes mi Aldatır ? Film Galasındaydım.Cinebonus Kanyon'da gerçekleşen gala inanılmaz kalabalık idi..Hatta daha önce gittiğim gala'larda gördüğüm tanıştığım simaları ve tanıştığım ama bir türlü yüzyüze görüşmeye fırsat olmayan bir kaç sanatçı ile karşılaşmamda beni çok mutlu etti..

Filme geçersek film çok güzel ve eğlenceli idi..Filmden çok birşey bekleyerek gitmeyin filme eğlenmek için gülmek için gidin.Aşırı Sanatsal boyutu olmasada bana göre bu aldatma durumlarını anlatmakta sanatsal bir başarıdır.Bol kahkaha atacağınız bir film..Aslında ağlancak halleri bile güldürerek izletmeyi başaran bir film..Üstün performans sağlayan oyuncularıda buradan tebrik etmek gerek..Özellikle Ragıp Savaş,Mine Tugay,Metin Bey Ve Fatma Toptaş Filmde Favorimdi :)) Ve Ceko :))

Sevgili Ragıp Savaş Başrol oyuncusu bizleri çok güzel karşıladı.Çok sıcak ve doğal biri..
Diüer oyuncularda çok sıcaktı :) Ve rollerinin başarıyla haklarını vermişler :)
Film günümüz aldatmalarını komik bir dille ele almış.Gidin izleyin derim..Keyifli zaman geçirirsiniz buna emin olun..
Biz Film oyuncularının yer aldığı Gala Salonunda onlarla beraber izledik filmi..Salon film boyunca gülme sesleri ve kahkahalarla şenlendi :)) Kısacası hakikaten keyifliydi ve güzeldi..

Gala ünlü kaynıyordu ama ben kısmen fotografladım :)) Galadan görüntülerden ne kadar kalabalık oldugunu anlarsınız sanırım..Organizasyon ise süperdi :)) Diyecek söz yok..Film İse Benden 7 Yıldız Aldı :)

Film 2 Nisan'da Sinemalarda..
Edit: (4 Nisan İtibariyle Filme arkadaşlarımla 2.kez gittim daha çok keyif aldım :) )

Şimdi Size Filmin Künyesinden bahsedeyim..

Oyuncu Kadrosu :

Ragıp Savaş

Mine Tugay

Metin Zakoğlu

Fatma Toptaş

Lale Cangal

Ahmet Kaynak

Asuman Dabak

Gülden Güney

HİKÂYE :

Tek gecelik sevgilim,


Sevgilimin kocası,

Sevgilimin Kocasının sevgilisi,

Sevgili Karım ve

Sevgili Karımın Sevgilisi

Hepimiz aynı otelde karşılaştık

Kabus mu? O bile az kalır…

Evli ama tipinden beklenmeyecek kadar çapkın, şeytan tüylü bir adam!...

Zengin ve yakışıklı kocası tarafından sürekli aldatılan mutsuz ve öfkeli bir kadın...

Bu iki insanın yolları farklı sebeplerden dolayı bir gece aynı otelde kesişir... Tanışırlar, konuşurlar... Gece ilerler, sarhoşluğun etkisiyle kendilerini aynı yatakta bulurlar.

Sabah uyandıklarında kadındaki aldatılmanın öfkesiyle intikam alma duygusunun yerini pişmanlık ve şaşkınlık almıştır. Adam ise zahmetsiz bir çapkınlık macerasının zaferiyle evine ve karısına dönmek için hazırlanmaktadır.
Ama kader ağlarını örmeye başlamıştır bir kere… Büyük bir sürpriz onları beklemektedir. Adamın karısı ve kadının kocası da aynı otelde burunlarının dibinde kalmaktadırlar. Karşılaşmaları da başka sürprizlerin etkisiyle kaçınılmaz hale gelecektir.





HERKES Mİ ALDATIR FİLM FRAGMANI

sinema - fragman - herkes mi aldatır fragman izlesene.com

13 yorum:

Unknown dedi ki...

vayy resimler şahane canım inş bende gidebilirim ben okan bayülgenin programında izlemiştim vede yorumlardan pek hoşuma gitmemişti ama eğlenmek için gidilecekse ilk sırada ben olmalıyım:))
zaten kimin eğlenmeye gülmeye ihtiyacı yokki

FKH dedi ki...

artık yemek yapmayı bırakıp magazin olayına girmelisin bence :]

kalpkurabiye dedi ki...

Canımm ne güzel bir gala olmuş fragmanını izlemiştim.. izlemekde nasip olur inşallah:) konusu baya bir trajik değilmi:)))

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
neşeli ve güzel bir gün olduğu belli.
Merak ettim filmi, gülmeye ihtiyacımız var. Neden olmasın, bir kaç saat gülümsemek güzel şey.
Paylaşım için teşekkürler.
Sevgiyle kal.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

fkh sanatı ve eğlenmeyi seviyorum :) bende magazin gezi fotograf herşey var

yani ben blgumda hayatımı yansıtıyorum bir yerde sığınıp aynı yönde kalmıyorum :) Teşekkürler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Sevimcim resimleri beğenmene sevindim bende beğendim ben artık olmuşum :))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

bülbülün yeri ;
neşeli bir film zaten no stres :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Kalpkurabiye;

Konusu trajik ama komik bir dille trajik olmadan ele almışlar :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Hepimizin yaşayamayacağı türden eğlenmişsin.Fotoğrafları bizimle paylaşman ne hoş.
Filmi de tavsiye üzerine izleyeceğim.izledikten sonra yorumlarım tekrar.Sevgiyle...

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim güzel bir akşam geçirmiş olduğun için mutlu oldum.. daha nicelerinee...

Unknown dedi ki...

süper bir gün olduğu kesin

pecete dedi ki...

Fotoğraf konusunda helal olsun diyorum.Şirinliğine ve sempatikliğine de şapka çıkarıyorum. Seni kocaman öpüyorum...

Adsız dedi ki...

Wow this is a great resource.. I’m enjoying it.. good article