3 Mart 2010 Çarşamba

Mecidiyeköy Caprice Restaurant'ta Blog Yazarları Brunch Buluşması..!




Sevgili Blog Yazarları;

Yeni bir organizasyon ile yeniden bir kez daha bir arada olabilmek için harekete geçtik..
Mekanımız Lezzetin Beş Yıldızı Caprice Restaurantlar zincirinin ilk halkası,
Mecidiyeköy Caprice Restaurant;

Nezih bir mekanında, açık büfe servis ile güne ve hafta sonuna; sohbet ederek ve sıcak çaylarımızı neşe içerisinde yudumlayarak güzel bir başlangıç yapmaya varmısınız?

Bilgi ve Haberleşme için ;

capricebulusmasi@gmail.com
adresini kullanabilirsiniz..

Katılım İçin;

Blog adınızı,
Gerçek adınızı,
Arzu ederseniz Yanınızda getireceğiniz kişinin adını, (İsteyen Tekde gelebilir)
Telefon numaranızı,
İçeren bilgilerin mailini göndermeniz yeterlidir..

(İsimler Ve Blog Adları Kişiye Özel uygulamalar için Gereklidir)

Ulaşım;

Metro ve Otobüs Duraklarına Yakındır.

O gün için çıkabilecek mücbir sebep mazaretleri ile gelemeyecek olma ihtimallerinizi dikkate alarak bilgi vermenizi rica ediyorum..

Kişi sayısı kesinleştiğinde ve buluşma gününe 5-6 gün kaldığında Rezervasyonumuzu yapacağız..
Katılımın en önemli noktası ise blogcanların eşleriyle birlikte katılabilecek olması..

İsteyenler Eşleriyle yada Arkadaşlarıyla Katılım Yapabilir..

Buluşmada olmak istiyorsanız maillerinizi ve gelmesini istediğiniz blogcanlarınız varsa kendi bloglarınızda yayınlayarak duyurmanızı bekliyoruz...

[Brunch Açık Büfe Katılım Bedeli kişi başı 11,-TL dir. ]


Yeniden Görüşmek Dileğiyle..

Organizasyon Sahipleri;

Celebi74

Degisiktatlar.com

35 yorum:

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

çok güzel bir buluşma projesi eşimle gelmeyi çok arzu ediyorum umarım gelebilirim emeğinize sağlık. :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bekleriz canım..

Ama belirttiğimiz gibi kesin gelecek olanlar maille bilgilerini atmalı :=) Son 5 gün kala ise tüm gelecek olanlarla teyitleşicez inşallah :)

Yavaş yavaş mailler gelmeye başladı.

İlginiz için şimdiden teşekkürler arkadaşlar

Esra dedi ki...

Ben de gelicem canım, çok güzel bir buluşma olucak harka vakit geçiricez..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Evet Esracım :

Telefonlarda gelmeye başladı sağolsun hatırlatıcak arkadaşlarımda var :) Aile boyu :)

Şeker dedi ki...

Bende Gelicem inşallah çok heveslendim şuan

Kimler geliyor?

deniz dedi ki...

ya bende katılmak istiyorummm neden neden atlayıp gelcem izmirden

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Şekercim Bekleriz

Kimler gelceği sürpriz

Zaten burda yazanlar belli :)

Eyerhagu,Kalderavolkan,Siyahkelebek
var ve bir kaç kişi daha maillerde.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Denizcim,

Keşke olabilsennnnnnn...Çok memnun olurduk

Gönül dedi ki...

hayatımmm bi aksilik çıkmazsa katılabiliriz hande özlem ve ben..fakat senden ricam burası sanal alem manyağı var sapığı var buluşma günü ve saati kalsın fakat buluşma yerinin adını ve adresini yazmışsın onu kaldır özelden yazar bildirirsin gelecek olan kişilere....naçizane fikrim benim:))) öpüyorum sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Gönülüm Çok sevindim :)

Canım daha öncedende kahve dünyasında oldu :) sapık falan gelemez çünkü isim alcaz rezervasyon yapıcaz isme özel rezerve dışınca içeriye dahil edilmeyecek güvenilir bir yer özel güvenlikleri var öle problem olmaz canım zaten kapıda görevlilere isimleride bildircez kişileride konuşuldu cnm sen merak etme için rahat olmasn :=)

Öptüm tatlım

Rakunt ideas dedi ki...

sÜPERSİN sÜPERSİNİZ:))o HAFTA DOĞUMGÜNÜM SİZLERLE OLMAK HARİKA OLUCAK EŞİM VE BEN GELİYORUZ.eŞİN GELİYOR DEĞİL Mİ SENİNDE??MAİL ATACAĞIM AYRICA DAYANAMADIM ÇOK HEYECANLANDIM BURDAN ATTIM:))ÖNCEDEN.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

:)))) Bende sen geliceksin diye sevindim :)

eşim gelicek inşallah zaten eşini çok sevdi iyi vakit geçirdiler o gün :)

sarımutfak-hande dedi ki...

tamam canım gönül yazdırdı beni sana zaten geliyorum
görüşürüz öptüm

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Handecim;

Teşekkürler Güzel bir gün olucak inşallah

Unknown dedi ki...

Canım inşallah bir aksilik olmazsa bende çok isterim katılmayı bilgi veririm sevgiler...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Deryacım;

Bekleriz ve tanışmak isteriz :)
Öptüm cnm

Rakunt ideas dedi ki...

Canım maili caprice mi atıyoruz yanlışlık yapmayayım dedim.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Tuğbacım;

Evet canım maili

capricebulusmasi@gmail.com atıyorsun canım..

Tüm gelen mailler oraya geliyor cnm İrtibat Bilgileri

Ad Soyad
Blog Adı
Tel No:
Ve Yanınızda Getirceğiniz Kişi

bildirilmesi lazım cnm :)

Öptüm

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Onuncu köyün adamı;

Tabi sizi ve bayan arkadaşınızıda bekleriz

görüşmek üzere

mutfakcini dedi ki...

Yayınladım canım ben de,teşekkürler.Güzel yer,güzl tercih ;)Sevgiler.İnşşallah orda olucam,görüşürüz:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canım benim Teşekkürler :)

mutfakcini olarak senide bekliyoruz :)

Sağolsun mesut beyde sitesinde yayınlamış ordada bayağı katılım var çok teşekkürler herkese :)

Adsız dedi ki...

güzel bir buluşma olacağına eminim :)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim çok güzeel bir etkinlik eşimle birlikte gelmeyi planlıyoruz.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Muratoloji;

Sizide bekleriz

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Fundacım;

Bekleriz seni ve eşini cnm..Sevgiler

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum bu defa geleceğim canım önceden bildirdiğiniz çok güzel oldu kızımla gelmek istiyorum fakat çocuğun dersaneyi ayarlayabilmesi için şimdi erken oluyor benim isim yazdırmam en son ne zaman uygun olur mail atmam.
yazarsan sevinirim canım.iyi haftalar diliyorum..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canım son 1 hafta kalaya kadar mail atabilirsin ona göre bir programlama olucak :)

öptüm cnm

Ece dedi ki...

Merhaba:)
ben mail attım eşimle beraber katılmayı düşünüyoruz,çok güzel olacak sanırım ben daha yeniyim blogda ama olsun bayagı arkadas edindim:)görmek istediklerimde gelir inşallahhhhhh.aminnnn...
sevgilerimle

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Canım sana bir şey sormak istiyorum. Buluşmaya 5 yaşında ki oğlumla gelsem bir sakıncası olur mu? Eşim katılamayabilir. Bende yalnız gelmemek adına oğlumla gelmek istiyorum. belki yanımda kız kardeşimde olabilir. Sakınca var mı çocuk getirmekte bana cevaben dönersen çok sevinirim . Öpüyorum. kolaylıklar diliyorum.

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Canım sana bir şey sormak istiyorum. Buluşmaya 5 yaşında ki oğlumla gelsem bir sakıncası olur mu? Eşim katılamayabilir. Bende yalnız gelmemek adına oğlumla gelmek istiyorum. belki yanımda kız kardeşimde olabilir. Sakınca var mı çocuk getirmekte bana cevaben dönersen çok sevinirim . Öpüyorum. kolaylıklar diliyorum.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Ececim;

Bekliyoruz bizde seninle tanışmak isteriz

Görüşmek dileğiyle

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Siyah Kelebek;

Tabiiki getirebilirsin hiç bir sakıncası yoktur :)

Gönül dedi ki...

hayatım öznurunelemekleri sahibi öznurda geliyor......sen bizi 4 kişi yaz...sarımutfak hande pastacıkız özlem ve ben.....

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canım hepinizi yazdım öznurun bilgileri gerekli :)

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım heyecanla cumartesinin gelmesini bekliyorum:)
sormak istediğim acaba oturma düzenimizi biz mi belirleyip size haber vereceğiz?ve acaba masalar kaç kişilik olacak öğrenebilirmiyim canım.
sevgi dolu öpücükler