7 Mart 2010 Pazar

Mısırunlu 7 Tahıllı Ekmek

Farklı bir tarif denemek istedim..
Aklıma mısırunu geldi..
Miktarları çoğalttım tarifi değiştirdim..
Ve Sonuç..
İnanılmaz lezzetli bir ekmek..Anında tükenen bol bol reçel ve tereyağıyla yiyilen bir ekmek..Mutlaka deneyin..

Malzemeler;

500 gr.Söke 7 Tahıllı Ekmek Karışımı (1 kg.paketler halinde satılır.Kutuda 2 adet 500 gr.lık ekmek karışımı 2 adet maya vardır)
1 paket maya (Kutunun içinden)
1 çay kaşığı Yuva maya (ayrıca kullanılır)
1 su bardağı mısırunu
400 ml.Su

Hazırlanışı;

Tüm malzemeler ekmek makinası haznesine koyulur.
1.programda 3.25 dk. lık 1 kg.ekmek ayarında 2.derece kabuk somun ayarına alınır ve pişirilir.Afiyet olsun..

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Misler gibi evde yapılan gibisi varmı
ellerine sağlık tatlım öpüyorum...

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık.çok güzel olmuş

Esra dedi ki...

Mis gibi ekmek kokusu buralara kadar geldi,ellerine sağlık...

keditasması dedi ki...

DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

merhaba,

Ekmek tarifi çok hoşuma gitti.Evde tahıllı unum var,ben beyaz unla karıştırarak yaptığımda çok güzel oluyor ve çok kabarıyor,az sonra makineye ekmek koyacaktım, evde mısır unum da var, hemen sizin ekmeğinizi deneyebilrim,su miktarını ve maya miktarını çoğaltmışsınız, gayet mantıklı...
Sitemi ziyaretinizden çok memnun oldum, teşekkür ederim.Orada yorumunuza cevap yazdım ama buradan da bilgi vermek istedim.Türkçe karakterler yaklaşık bir yıldır kullanılıyormuş.Ben de kemalpaşa tatlısını çok sevdiğim ve M.Kemalpaşa lı olduğum için bu ismi tercih ettim..Görüşmek üzere, sevgilerimle...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Kemalpaşatatlısı;

Verdiğin bilgiler için teşekkürler..ekmeğin sonucunu bekliyorum.Bende arada kepek ununa beyaz un katıyorum oda güzel oluyor..teşekkürler