18 Mart 2010 Perşembe

Büyük Buluşmaya Son 2 Gün..


Arkadaşlar..Blog Yazarları Brunch Buluşmamıza son 10 gün kaldı..
Mailler geliyor geldikçe mutlu oluyoruz :)) İnanılmaz ilginiz için tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum :))

Son 2 gün kala sizlere tekrar hatırlamak istedim :)

Maillerini yollamayanlar 18 Mart 2010 Perşembe Gün bitimine kadar bizlere bildirsin :)

Mekanda Brunch Rezervasyon konusunda problem olmaması ve kişiye özel uygulamalar için bu gerekli :)) Acele edin geç kalmayın..

Yapmanız gereken ;

Adınızı Soyadınızı
Blog Adınızı
Varsa Yanınızda Getireceğiniz Kişi Adını
Ve Telefon Numaralarınızı

Capricebulusmasi@gmail.com Adresine mail atmanız :))

Bize gelen maillerdeki sorularıda cevaplamak istiyorum..

Mekanda Brunch Katılım ücreti 11' Tl'dir..Ekstra birşey yoktur herşey dahildir..
Mekan Mecidiyeköy Merkezde Cadde üzerindedir..Nezih bir ortamdır..
İsteyen Eşi,Arkadaşı yada tek başına katılabilir.


Mekanı daha önceden gördüğüm ve brunch keyfini yaşadığım için hiç tereddüt etmeyin çok güzel ve temiz bir yerdir :))

Ayrıntılı Bilgi İçin;

Daha Önceki Yazımı BURADAN okuyabilirsiniz..

14 yorum:

Roxelanne dedi ki...

bende ödülünüz var :)

http://roxelanneinmakyajcantasi.blogspot.com/2010/03/yaratc-blogger-odulu.html

oznurunelemekleri dedi ki...

canım davetin için teşekkür ederim
tabiki katılmak isterim mail göndermekte sorun yaşadıgım için burdan yazmak istedim
isim öznur acı
blog öznurunelmekleri
telefon nramı burdan yazmak istemedim sevgilerimle

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Roxelanne Teşekkürler :) En kısa zamanda yayınlayacağım

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

ÖZnurcum Bilgilerin yeterli öptüm canım sevgilerimle..

mutfakcini dedi ki...

Canım,yaş günü kutlaman için teşekkür ederim,çok mutlu oldum,sevgilerimle öpüyorum seni;)

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

Merhaba Mehtap cığım,

Acemi sitemde bir eksik de kendimle ilgili bilgilerin henüz eklenmemiş olması:( Bursa Mustafakemalpaşa lıyım.İkiz oğullarım doğana kadar bir süre kamuda çalıştım, sonra istifa edip ikizlerimi büyüttüm. Mesleğim olan mali müşavirliği yapmıyorum. Annelik bence yeterince yorucu bir meslek :)) Bir de 3 yaşında küçük şeker bir oğlum var.
Senin siteni ve daha birkaç beğendiğim siteyi örnek olması açısından webmastırıma söylemiştim. Bu sıralama bilgilerini o verdi, ama ne yazık ki nereden bu bilgileri ediniyor bilmiyorum. İleride bir şekilde öğrenirsem ,ki öğrenmeyi çok istiyorum ilk olarak sizinle paylaşacağım. Kendi çapımda internette bir arama yaptım ama bulamadım.:( Siz de bulursanız benimle paylaşır mısınız?
Buluşmaya gelmek isterdim ama malum İstanbu dışında olunca biraz zor...Görüşmek üzere inş. sevgiyle kalın...

ZUHAL dedi ki...

Merhabalar inşalah böyle bir buluşma Ankarada ' da gerçekleşir.Dostluk ödülün için tebrik ediyorum seni.Sevgiler bırakıyorum..

NiLaY dedi ki...

brunch etkinliginde gorusuruz :)) sevgiler..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Zuhalcim inşallah Ankarayada geliris

İzmir düşünüyorum :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Ebrulicim ;

Tekrar nice yıllara

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Nilaycım

İnşallah Görüşürüz canım güzel geçeceğine eminim :)

İğne İle İplik dedi ki...

Hala belli değil katılıp katılamayacağım, zira o gün hem çalışıyorum hem doğum günümü kutlayacağım, o yüzden rezervasyon için mail atmadım, süpriz olsun gelip gelemeyeceğim:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

İğne İplik İnşallah :) Gelirsin görüşürüz canım Sürprizlere açığız :)

Örgü Çantası dedi ki...

Bende katılmak istiyorum Gülser arkadaşımla birlikte bizide yazarmısınız geç kalmadık değilmi?