22 Mart 2010 Pazartesi

Körili Mayonezli Tavuk Patates Ve Bezelye Eşliğinde



Körili Tavuk Tariflerini seviyorum.Yine bir uygulama yaptım.Daha önce farklı şekildede yapmıştım..Bunuda beğeneceğinize eminim..Buyrun Tarife..

Malzemeler;

1 kg.Piliç Tava (Pirzola)
6 yemek kaşığı Yonca Mayonez
1/2 çaybardağı Yonca Ayçiçek Yağı
2 yemek kaşığı Köri Baharatı
1 yemek kaşığı Tuz
2-3 adet küp küp doğranmış patates
1 su bardağı kadar İglo Bahçe Bezelyesi

Hazırlanışı;

Derin bir kabın içerisine Mayonez,Tuz,Köri,Sıvıyağ baharatı eklenir ve karıştırılır.İçerisine küp küp doğranmış patatesler ve bezelyeler ilave edilir.İyice karışım boca edilir.Ve Piliç etlerimiz ilave edilir.Oda bu karışım ve sebzelerle harmanlanır ve fırın tepsisine karışım dökülür.
200 derece fırında üzerleri kızarana dek pişirilir.Karabiberli Sade Pilav Eşliğinde servis edilir.Afiyet Olsun..

15 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Meloşum canımın içi:))buradan yazışıp resimlerini gördüğüm şirin kız:))dünya gözü ile de gördüm ya seni sıcaklığını canım benim:))
cumartesi günü yaptığın sıcak ev sahipliğine:)çok teşekkür ederim
tatlım seni tanıdığıma çok memnun oldum:)başka etkinliklerini de bekliyorum:))hazırladığın lezzet
süper görünüyor ellerine sağlık.mutlu bir hafta diliyorum.
kocaman öptüm canım..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

İncim Canım benim teşekkür ederim.İnşallah yakında geliyoo az kaldı :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bülbülün yeri;

teşekkür ederim canım :)

Federica Simoni dedi ki...

ottimo questo piatto!! mmmmmmm....

Unknown dedi ki...

Tatlım ellerine sağlık köri tavuğa
çok yakışıyor.Mutlu haftalar koca
man öpüyorum...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık cnm afiyet olsun. Haftasonu ben gelemedim kısmet değilmiş ama resimleri gördüm, sibel'de anlattı çok güzel geçmiş. Selamını aldım cnm. artık bir dahakinde görüşmek üzere. Sevgiler...

Saglıklımutfak dedi ki...

MELOŞCUM TEŞEKKÜR EDERİM YORUMUN İÇİN. SENİNDE ELLERİNE SAĞLIK KÖRİLİ TAVUK BİZDE ÇOK SEVİLİR. BEN BİRAZDA KİŞNİŞLE TATLANDIRIYORUM . SEVGİLER

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Arzucum keşke gelebilseydin.Bi dahaki sefere bekliyoruz inşallah canım benim

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Hilalcim teşekkürler bi dahakine kişnişlede denerim :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Federica Thank You :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Deryacım;

Teşekkürler canım :)

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık nefis görünüyor

Pembe Tatlar dedi ki...

Meloşum ellerine sağlık canım...

asmabahce dedi ki...

ellerinize sağlık deniycem