9 Mart 2010 Salı

Celebi74 Nilgünden Calliou Boyama Kitabı,Boya Kalemleri Ve Kibrit Kutusunda Hediyelerim

Daha önceden yayınlamıştım eminönü buluşmamız olmuştu..Orada sevgili celebi74 Nilgün Canım arkadaşım İncelik yapmış tüm arkadaşlara kibrik kutusundan kolye ve kokulu keçe içinde süsler hazırlamış.Ellerine sağlık diyorum..

Fakat bitmedi..Kızımın Calliou düşkünlüğünü bilen Nilgüncüm harika bir sürpriz yapmış.Kızıma Calliou boyama kitabı hazırlamış yanınada boya kalemlerini eklemiş..

Çok şaşırdım ve inanılmaz sevindim..Hayran oldum kitapçığa..Kızım görünce çok sevindi..Burdan maharetli ellerin dert görmesin diyerek sana tekrardan teşekkür ediyorum Canım arkadaşım..Gülen yüzün hiç solmasın,Ellerin Dert Görmesin inşallah..

Sitesinde öyle güzel şeyler varki dolaşmanızda fayda var..Benden söylemesi :) Buradan Tık Tık

3 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ne kadar güzel şeyler değilmi canım ya... güle güle kullanın:)

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim güzel sözlerin ile beni onurlandırdığın için teşekkür ederim..
ayy utandım şimdi ben yanaklarım kızardıı :))

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
arkadaşın ellerine sağlık. Gerçekten de çok güzel ve sevimli.
Kuzucuk nasıl mutlu olmuştur.
Sevgiyle kal.