28 Mart 2010 Pazar

Bol Çikolatalı Kek

Güzel bir Pazar gününde tekrar Merhaba..

Kek Tarifime geçmeden Dün MSA'da Tefal'in Hazırladığı '' Besleyici,Sağlıklı ve Lezzetli Yemek '' Konsepti adı altında yapılan ve harika ürünlerle tanıştığımız Nutricook ve Actifry Family Etkinliğindeydim..Harika bir gün geçirdim blogger arkadaşlarım,Tefal Ürün ve Marka Müdürleri,MSA Şef ve Çalışanları ile..Esra hanımıda unutmamak gerekir :) Bizi davet ettiği için ona burdan tekrar teşekkür etmek istiyorum..Ve Tüm Emeği Geçenlere..

Detaylar bir sonraki postumda gelecek..Harika ürünlerle çalıştım..Harika yemekler ve Tatlılar yaptım..Sundum :) Beğenildim :)) Veee Veee Yakında :))

Şimdi gelelim geçen haftalarda yaptığım bol çikolatalı inanılmaz lezzetli olan ve aynı gün içerisinde tükenen kek tarifine..

Malzemeler;

2 yumurta
1.su bardağı toz şeker
1 aida çay bardağı süt
2 yemek kaşığı Becel Zeytinyağlı Margarin
1 aida çay bardağı Yonca ayçiçek yağı
2 su bardağı Sinangil Kakaolu Kek Unu
1 su bardağı Damla Kokolin Çikolata

Hazırlanışı;

Yumurta ve toz şeker iyice çırpılır.Süt,Margarin,Sıvıyağ ilave edilir.Ardından kek unu ilave edilerek çırpılır.Yağlanmış kek kalıbına kek karışımının 3/2 si dökünülür.Kekin orta kısmına boylu boyunca bol bol damla çikolatalardan dökülür.Ve Kalan kek karışımı çikolataların üzerine dökülür.Önceden ısıtılmış 180 derece fırında Pişirilir.Afiyet Olsun..

Not: Ben üst kısmınada damla çikolatalardan yaydım ve üst kısmı biraz karıştırdım çikolatalar pişerken yanmasın diye..

13 yorum:

C3Moi dedi ki...

dün hayatımda ilk kez elmalı kek yaptım hiç begenmedim yaptığımı :) bunu da haftaya deniycem umarım güzel olur :P

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

oy oy oy oy ben bunu kendimden geçerek yerim valla,ellerine sağlık datlummmm:)))
çok eğlendik çok güldük,bi etkinlik daha olsa da hemen koşup gitsek partnerim:)))
öpüyorum canımmmmm

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

İstemem senden başka partner gari :))

Aysultan... dedi ki...

çok lezzetli görünüyor:)ellerine sağlık:)
çok keyifliydi gerçekten arkası gelir inşallah:)))

Pembe Tatlar dedi ki...

Meloşum ellerine sağlık....

Kek harika gözüküyor...

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık nefis görünüyor

emelce yemek dedi ki...

cikolatali keke kim hayir der ki eline saglik

ZUHAL dedi ki...

Çikolatalı keke bayılırım.Tarifi aldım hemen.Ellerine sağlık.Sevgiler...

gümüş matbaa dedi ki...

çok güzel görünüyor
ellerinize sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

oyy yerim ben o bol çikolatalı keki:)) ellerine sağlık canım..

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim güzel bir gün geçirmiş olduğun için mutlu oldum.. sevgilerimle kekine bakıp gidiyorum :))

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

merhaba elıne sağlık kek nefıs görunuyor

Pınar Günay dedi ki...

harika görünüyor. Masallardan çıkmış gibi:) Ne iyi oldu burayı da keşfettim, bir gülücük daha ekledim hayatıma. Ellerine sağlık:)