15 Mart 2010 Pazartesi

Japon Çekirdeğimden Hediyem :)

Sevgili Pembe Tatlar Aslı'nın Düzenlediği Hediye Etkinliğimde Çok Şeker Bir Arkadaşım Japon Çekirdeğim bana hediye yollamış :) Bu kadar tarif ve yazılar beklerken bu post'u bekletmek istemedim tazecik hemen geldiği gibi yayınlamak istedim :)

Çocukluğumdan beri baba mesleği bijuteri olunca ne kadar zahmetli bir iş oldugunu bilirim :) Hayatım Boncukları takıları taşları görmekle geçti .. Onu yapmakda bir sanat ve beceri ister..

Kendi elleriyle hazırlamış,el emeği göz nuru bana hediye etmiş..Güzel günlerde kullanırım inşallah :)

Ayrıca içerisine beni etkileyecek kadar güzel bir mektup ve bir kart yazmış Çok beğendiğimi söylemeliyim..

Çok Teşekkür Ederim Ebrucum :) Çok Naziksin.. Çokda Zevkli..

Sevgiler..

9 yorum:

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Çok güzelmiş güle güle kuulan cnm.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım hediyelerini güle güle kullan.Sevgiler bıraktım.

Unknown dedi ki...

Canım iyi günlerde kullan çok şık gerçekten öpüyorum...

japon çekirdeği dedi ki...

beğenmenize çok sevindim :)) güzel günlerde kullanıp kulaklarımı çınlatırsınız inşallah :))

sevgiler
ebru

Saglıklımutfak dedi ki...

GÜLE GÜLE KULLAN MELOŞCUM

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım hediyen gerçekten çok şık güle güle kullna canım....

Sevgili ebruyada buradan çok teşekkür ediyorum:D

sessiz kelimeler dedi ki...

çok güzel görünüyor iyi günlerde kullan.sevgiler.

Zehra Gürgen dedi ki...

canım sana da çok yakışır bu kolye. Çok güzelmiş gerçekten.

Bende beğendim :)
güle güle kullan

Nilgün Komar dedi ki...

canım güzel günlerde kullanmak temennisi ile sevgiler...