14 Mart 2010 Pazar

Tatlıses Lahmacun & Krispy Kreme & Cevahirden Avm'den Bir Gün

Aslına Bakarsanız öyle çok fotograf biriktiki elim gitmiyor yayınlamaya..Nihayet yeniden yayınlamaya başladım. (Hala makinada fotograflar ve verilmemiş tarifler haa gayret :) )
Çok yoğunum :) Bu nedenle fırsat bulamıyorum ..
Sanmayın bu işler kolay çek fotografı koy..
Yok öyle değil..
Önce çekeceksin öyle 1 kaç tane değil bir sürü..
Çektiklerini pc'ye yükleyeceksin..
Aralarından en beğendiklerini seçeceksin..
Ebatı çok büyük birde onu programla küçülteceksin..
Üzerine sitenin ismini yazıp çerçeve yapacaksın..
Sonra gelip varsa diğer fotograflar onlarıda ayıklayacaksın..
Sitene yükleyeceksin..
Yazını yazacaksın..
O kadar kolay değil yani :) Ama seviyoruz işte yapıyoruz :))

Evet Geçenlerde Eşim Ve Minik kızımla Yine Cevahir Avm'de idik..
Lahmacun konusunda çok pipirikli birimdir hatta döner konusundada..Yağlı et kıkırdak çıkan bir lahmacunu asla yemem :) Bu nedenle seçiçi davranıyorum inceliyorum..
Bu seferki yemek durağımız Tatlıses Lahmacundu..Benden Tam not aldı :O) Bundan bir önceki gidişimde ise Yine Cevahir Avm'deki Hacıoğlu Lahmacunu tercih etmiştik oda güzeldi tavsiye edilir :)
Ardından Bir kahve Ve Tatlı Molası İçin Cevahir Avm'de 2 ay önce açılmış Bağdat Caddesinde şubesi bulunan Krispy Kreme'den Donut ve Kahve Menü aldık..

Kek güzeldi fakar şekerli glazür ben damağıma uymadığı için şekerli kısımları ayıklamak zorunda kaldım..
Çikolata dolgulu Donut için ise söyleyecek söz yok mükemmel.. (En kısa zamanda kendim yapıp deneyeceğim harika idi)
Velhasıl Cevahir Avm uğrarsanız Uğrayabileceğiniz lezzeti tam not almış duraklardan biridir :)

Hee birde HD İskender var..Orasıda Tavsiye Edilir :)

Yok derseniz ki ben farklı birşey yemek isterim arada benim yaptığım gibi Açık Büfe Çin Restaurantınıda tavsiye edebilirim :) Özellikle oranın çin böreğine ve soslu tavuk etlerine bayıldım yumuşacık :)

Benden şimdilik bu kadar..Yeniden yeni yazılarda Görüşmek dileğiyle..Buyrun Fotograflara :)))

Krispy Kreme Glazed Kaplı Kek ve Çikolata Dolgulu Donutlar :) Yanında Kahve Eşliğinde..Tavsiye Edilir..Fiyatları ise Makul..
2 Adet Karışık Donut Çeşidi ve Kahve Menü Fiyatı :6.5 Tl..
Şunlara bakın ne kadar iştah açıcı değil mi ? :))) İçerisindeki Çikolata Dolgusu ve Hamur Harika idi..


Şekerli Glazürlü Kek Ve Çikolata Dolgulu Donut

5 yorum:

CAHİDE dedi ki...

Canım size afiyetler olsun.Elbetteki resimleri yazıları yayına koymak kolay iş değil ama bazı aklı evveller kolayca yaptıklarımızı çalıyorlar.Bu günlerde onlara çok gıcık oluyorum yani.Muhabbetle kal canım...

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

Mehtap cığım merhaba,

Büyük şehirde yaşamanın güzel tarafı gezecek çok yerin, keşfedecek çok mekanın bulunması sanırım. Ben de senin gibi dışarıda yerken çok titizlenir ve güvenli olmayan yerlerden asla et ürünü yemem.Bursa lı olup da döneri sevmeyen var mıdır? Ben de bayılırım.Ama İskender de olursa..
Site linklerime hoşgeldin bu arada:)) Ancak bu gece ekleyebildik.Görüşmek üzere canım, iyi haftalar...

Nilgün Komar dedi ki...

ay canım güzel günleriniz sonsuz kadar olsun..

(donutlar çok güzel görünüyor)
denemek için geleceğim :)))

emelce yemek dedi ki...

turkiyeye her geldigimde mutlaka bir gun cevahire gider tatlisesin lahmacunlarini indiririz migdeye.o resimleri gorunce sanki yine turkiyede hissttim kendimi tesekkurler.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Merhaba. Saat şu anda 11.45 ve ben açım bu resimler iyimi oldu şimdi.:)

İhmalim için efedersiniz, şimdi yazdım bilgileri.

Bu arada; bu tür resimlerin çalınması çok önemli değil ama özel resimleriniz çalınmasın istiyorsanız üstüne blogunuzun adını koymalısınız bence.