25 Kasım 2008 Salı

Vitray Kurabiye




1 yumurta,1.5 çay bardağı pudra şekeri,1 fındıklı 3'ü bir arada nescafe,2 yemek kaşığı buğday nişastası,1 paket vanilya,4 çay bardağı un,150 gr.margarin,30-40 tane renkli cam şeker...(Ben akide şekeride kullandım)

Hazırlanışı;
Tüm malzemeler karıştırılır,Yağlı kağıt içine koyularak 1 saat budolabında dinlendirilir.Hamur un yardımıyla açılır,Kalıpla kesilerek Şekil verilir,ortası bir kesici yada kalıp yardımıyla kesilir.Fırına verilir.15 dk pişirilir.Fırından Çıkarılır.Sıcakken İçerisine 2-3 adet cam şekerler (ister kırılmış ister tam şekilde.Tam olursa daha iyi olur.) koyulur ve tekrar fırına verilir.Şekerler eriyinceye kadar 10 dk.kadar pişirilir.(Yağlı kağıt sermeyi unutmayın) Afiyet olsun..

Not:Ben ihmal ettim en başta koydum şekerleri.kaynadı ve mozaik görünümü gitti renkler karıştı.Sizler sakın ihmal etmeyin :)

Hiç yorum yok: