27 Mayıs 2009 Çarşamba

Bir Tutam Baharat




Yorgunluk...

Çok Yorgunum kaç zamandır desem inanırmısınız..Biraz gezme yorgunluğu desek yerinde olur...Neredeyse 4-5 gündür evde yokum..Bir orda bir burdayım..
Bugün ise Eminönü Ziyareti Yaptım..Hazır gitmişken evde tükenmiş olan acıbiber salçasından ve damla sakızı parçalarından ve Dondurma yapımında kullanmak için Saf salep almak için Şen Baharat'ı Ziyaret Ettim..Hizmetleri Esnafın yardımseverliği,uygun fiyatları Ve Lezzetlerine Güvendiğim için tercih ettiğim baharatçılardan..Sizlere kısmen fiyatları fotografladım..

Buarada gerçek saf katıksız salep ve nişasta karışımlı Salep'in fiyatları Kg.Fiyatı 50 tl ve 200 tl arası değişmekte..



Damla sakızı parçaları 4-5 minik parça 1.5 TL

Kurutulmuş Patlıcan Ve Kırmızı Biber 6 TL


Acıbiber Salçası :12 TL


Domates Salçası : 10 TL kg.


Dondurma yapımında saf salep önemli oldugu için sizi bilgilendirmek istedim..Nitekim henüz yayınlamadığım cevizli tarçınlı dondurmam hazır içimlik saleple yaptım..Lezzet olarak güzel olsada biraz buzlanma oldu..Bu nedenle dondurma yapımında saf salep çok önemli rol oynuyor..

Adres: Asmaaltı cad.Tahmis Sokak.No:35 Eminönü - İstanbul


Ve Diğer Eminönü Genelindeki Fiyatlar.. Devamı İçin Tıklayın




Ayrıca Eminönü Aktarlar ve Baharatçılar Genelinde...
Dondurma Sosu: 8-13 TL arası
Dövülmüş Yeşil Fıstık (Antep Fıstığı) :28 TL kg.
Çekilmiş Antep Fıstığı : 30 TL kg.(Normalde Büyük marketlerden kg.fiyatını 65 Tl'den alıyordum)
Süt Tozu : 7 TL kg.(Otobüs duraklarına giderken Koop Adlı dükkanda bulabilirsiniz)
File Badem Ve File Fındık :28-30 TL kg.
Kuru Siyah Üzüm : 8 TL kg.
Karşık Çerez :5-8 TL kg.

Full Fıstık Minik Lokum : 10 TL kg.
Kek Muffin Kağıtları : 1 TL

Hiç yorum yok: