18 Mayıs 2009 Pazartesi

Kavak Yelleri Dizi Setlerinden Ve Efe Kaygısız :)

Evet..Sırada Kavak Yelleri Dizi Set'lerin fotograflar var..Bilsem burda yayınlayacağımı Efe'nin Abisinin Polis Moral Eğitim merkezini,(Aslında var bir polis arkadaşımızla yemeğe gitmiştik fakat ama içi insan dolu olduğu için yayınlamıyorum :) ) Denizin Annesinin Denize tuttuğu evide yayınlardım ama kimbilir fotolart nerde..Şimdilik bunları yayınlıyorum..
Dizi Setleri yaz nedeniyle mola ......
Verdi..İşte Resimler..
Not: Efeyi Geçen Nisan ayında Çekime Giderken Emirgan Parkında görümüştüm.Resimleri Geçen Seneye Ait..

Resimlerdeki Gülmesinin sebebine gelince o dönem bir forumda yayılayacaktım.Oda ismi ne forumun dedi sandıki kendi daghan külegeç forumuna koyucam (Daha sonra koydum)
Bende Kadın doğum -Anne Bebek sitesine koyucam deyince Gülmeyi Patlattı Tabi :)





Kavak Yelleri Aşcı Halil'in Evi :)

Kavak Yelleri Mine Ve Ayşe Teyzelerin Taşındıkları Köşk (Çok önceleri çektiğim gece çekimiydi)

Aslı Ve Su 'nun serseriler tarafından taşlanarak kovuldukları ev (Kayınvalidemlerin evinin dibi :)


1 yorum:

Adsız dedi ki...

sn varkn daha gseldiii yaa