14 Mayıs 2009 Perşembe

Pammuğumdan Ve Eşimden Anneler Günü Özel :)

Artık tüm aile benim nelerden hoşlandığımı biliyor..Eşimde tabii...Geçenlerde Kırmızı bir çatal kaşık takımı almıştı bana sevgililer gününde v.s ler..

Bu seferde geçenlerde internette gezerken W.B Schafer'in Günlük kullanım için ideal mor renkli kaşıklarına bayıldım..Hatta bej rengi de vardı fakat o renk takımım olduğu için mor tercih ettim...Ama mor renk piyasada yoktu..Sonra unutuldu gitti..
Ama meğersem unutulmamış eşim bana bulmuş etmiş almış :)
Yanındada fuşya rengi havlu çarşaf takımı,kalbli gümüş zincir,Veee Küvet Model Kek Kalıbı almış :)
Kek kalıbı herşey var ama küvet yoktu :) Çok ii oldu diyebilirim :) Genel Kalıp Serisi Tamamlanmış oldu :)

Bu arada Çelik rengi ,yeşil ve bej rengi günlük kullanım Takımlarımı çok sevsemde en kısa zamanda kaldırıcam,vericem..Artık kırmızı takımlarıma geçtim...Mor ları şimdilik saklıyorum :)
(Eşim duymasın Kırmızıları pek sevmiyorum rengini kaşık çatalda..Geçicidir..Henüz morlara kıyamıyorum :) Hemen hemen evde her renk olduğu için kırmızı almış :) Olsun Düşünmesi Yeter :) Değil mi? Renk bahane..
Çantalı Çatal Bıçak Takımı Setimi ise neredeyse 3-5 defadan fazla kullanmadım gerek duymadığım için... Sanırım onlarada kıyamıyorum şimdilik :) Platin bölgeleri oldugu için çabuk çizilebilir diye...

Neyse Velhasıl Eşime ve Minik Elleriyle Henüz tam dönmeyen diliyle Anneler Günün Kutlu Olsun Annecim Diyen Prensesime Teşekkürler :) İyi ki Varsınız...


Eşimin Sevgililer Gününde Aldığı Önceki Kırmızı Takımlarım .. Şu An Kullanıma Açıldı :))

2 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Hediyelerini güle güle kullan canım çok güzeller
senin gibi beğenerek aldığım mutfağa dair şeyleri yeni diye çok fazla kullanmak istemem
bazen de kızarım kendime fani insansın kullan işte diye:)zor günlerden geldik maddiyatı kolay kazanmıyoruz ondan olsa gerek çabuk tüketme alışkanlığımın olmaması diye düşünüyorum:)
kocaman sevgiler..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Aslına bakarsan bende öle diyorum dünya fani ne zaman kullanıcam aslında öle takıntım yok ama şu nedenle günlüklerimde misafire çıkacak kadar güzel.Bişeyde temiz kalsın mantık bu olur ya lazım olur.6.yılıma girdim hala kullandığım Apricot marka günlük işlemeli bej saplı çatal bıcak takımlarım var.Hala yepyeni gibiler (Saplarını tencere üzerinde unutmadıklarım ve işleme yerleri makinada biraz beyazlattım onlar dışında :)

Sırası gelince onlarıda çıkarıcam aman ölümlü dünya demi :)

Sağol canım bu arada..Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah :)