5 Mayıs 2009 Salı

Yeni Web Sitem İçin Sizlerden Öneri Bekliyorum..

Tünaydın Arkadaşlar :)

Şimdi Sizlerden bir ricam olucak...

Bilen ve bilmeyen olabilir bana ait 5 blog var..

Bunların içinde Gezi Tatil,Yemek,Örgü Dantel Dekorasyon,Fotograf Çekimleri ,Bijuteri blogları bulunmaktadır..

Uzun zamandır tek bir kategori olmadığı için bloglarımın bölünmesinden şikayetciyim..

Bloggerdeki imkanlar kısıtlı..

Bu nedenle Tüm blog içeriklerimi barındırabileceğim bir web sitesi kurmaya karar verdim..

Çok zamandır istiyodum ama istemekle kalıyordu..

Geçen gün eşime dile getirdim..

Eşim ise sağolsun hemen tamam dedi..Olumlu karar vererek bana tam destek verdi..

Allah nasip ederse en yakın zamanda tüm kategorilerimi barındırabileceğim bir web site alacağım :)

Ama hala isimde bir karar verememiş bulunmaktayım..Nedenmi ?

Diğer bloglarımdaki paylaşımlarımda olacağı için isim degisikliği olması gerekiyor..

Hem yemek tarifleri,hem örgü,hem fotograf çekimleri,hem gezi,hem bijuteri herşeyi barındırabileceğim bir isim olması lazım..

Ama kararsızım..

Sizlerden şimdi isim öneriler bekliyorum :) www ....... com acaba ne olacak :)

Tüm bana öneride bulunacak arkadaşlarıma şimdiden çoooook teşekkürler..

Yorumlarınızı merakla bekliyorum.. :)

Not:Kolay ve anlaşılabilir,yazım şekli yabancı karekterlere uygun kolay ama anlamlı bir isim aranıyor.. :)

3 yorum:

miyase dedi ki...

melosundunyası olabilir

İNCİ dedi ki...

mehtaplisaatler

mehtapzamanı

mehtabındünyası arkadaş yazmış zaten

ecrininannesi

aklıma gelen şimdilik bunlar cnm yine gelirse yazarım

Bencede birleştir tek bir yer olsun senin içinde iyi olur şimdiden hayırlı olsun:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

çok teşekkür edeirm incicim fikirlerin için..

Ama böle herşeyi barıdıracak birazda yazımı kolay bir isim istiyorum.Mutlaka aklına bişey gelirse yaz olur.Sağolun fikirleriniz için..

Tek seferde tek web sayfasında olmak daha kolay olucak..Hemde sınırsız bir alan :)