9 Mayıs 2009 Cumartesi

Karpuz Zamanı Geliyor..Zeytinyağlılar Ve Kızartmalar


Karpuzzzz
Özledik Artık Değil Mi?

Şuan Haziran ayındaki gibi çok tatlı olmasada tadı yerinde..Ama Fiyatları biraz el yakıyor..Az daha beklemek lazım..

Ama geçen gün artık dayanamadık aldık..Tadı güzeldi..Yanındada zeytinyağlı taze fasulye,biberli domates kızartmıştı annem gittiğimde..Kurdum kendime balkonda bir yaz sofrası.Salatamıda aldım,karpuzumuda..Bakmayın 4 dilim ekmek olduguna yedirttide yedirtti acıbiber kızartması.Tadıda enfesti annem sağolsun çok lezzetli yapar (Ben karışık yaptım en kısa zamanda eklicem,tarifler birikti yine)

Buarada geçen yeni doğan kuşlarımızın biri yavaş yavaş uçmaya başlamış dallara konuyor kendi çapında ama henüz dışarı çıkamıyor :)Arada kuşların çırpınış sesleri ile balkonda bir keyf yaptım..


İşte resimler..

Not:Patlıcanlı Biberli Domatesli Kızartma,Çilekli Pasta En kısa zamanda gelecek :) Bekleyin Bizi Anacımmmm : ) (Olacak o kadardaki Oya hanım gibi olduumm :)))




Yazın Favori Yemeklerimizden..
Sarımsaklı Domatesli Biber Kızartması
Sarımsaklı Domatesli Zeytinyağlı Taze Fasulye

Photobucket

1 yorum:

İNCİ dedi ki...

Zeytinyağlıları ve kızartmaları çok severim.Özellikle domates soslu olanları görünce eski bekarlık anılarım ve annemin yaptığı kızartmalar gelir aklıma.Bizim evimiz yazın kızartmasız ve karpuzsuz üzümsüz olmazdı.O sofralarda ne sohbetler edilirdi...Özledim sanırım eskiyi:)))
Ellerin dert görmesin cnm...