4 Mayıs 2009 Pazartesi

Yaz Geldi Balkon Ziyafetleri Başladı..

Malumunuz artık yaz geldi...Çiçekler Açtı..Hatta Ege Ve Akdeniz Deniz sezonunuda açtı..

Geçtiğimiz cuma kayınvalidem ile görümcem aradı..Bişiler hazırlıyoruz hadi gel..Pizza ve Dolma sarıyoruz...Çocukla gidemem gelemem derken taksiyle gelmemi rica ettiler..Düştük yola..Maalesef akşamki yemeği çekmeyi unuttum..Bana balkon sofrası daha cazip geldi :)

(Eve Girmeden bahçede gördüğüm sümbülleri çekmeden geçemedim..Fotograf üzerindeki Fotograf içerikli blog adresimide ziyaret edebilirsiniz.)
Photobucket

İşte Akşam Yemeği öncesi balkonda çay ve sofra keyfi...

Balkon Menüsü,

Pizza,Zeytinyağlı Yaprak Sarma,Resmi olmayan Hamur Kızartması :),Peynir,Reçel,Domates,Patlamış Mısır Ve Çekirdek :)


Akşam Yemeği Menüsü;

Mercimek Çorbası
Etli Kuru Fasulye
Kıymalı Patlıcan Oturtma
Pirinç Pilavı
Cacık

Tatlı;

Vişneli Tavuk Göğsü (Tatlılar rica üzeri tarafımdan yapıldı.Kendi kafamdan yaptığım ama lezzetine doyamadığımız,hafif bir tatlı oldu.Tepsi sunulduğu anda bitti.Şiddetle Tavsiye Ediyorum yapmanızı.Tarif Gelecek Arkadaşlar..)


Pizza ise leziz olmuştu ama azcık hamuru kalındı...Eee olsun o kadar ilk deneme.Malzeme boldu..Mantarından sucuğuna sosisine biberine zeytinine kaşarına hiç bir şey unutulmamış duble bir pizza olmuştu..

Ama benim her zaman ki favorim Zeytinyağlı Yaprak Sarma İdi...

Bu arada Pizza tarifi arayanlar pizza katagorisine tıklayarak değişik pizza tariflerime bakabilirler..
Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket




Photobucket

3 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

ohhh ne güzel balkon sefasına başlanmış ben daha sobayı kapatamadım bi egeli olrak ne kadar acı geliyor bir bilsen .hepside harika görünüyor ellerinize salık bal şeker olsun.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canım kayınvalidemlerin evi güneş görüyor yani yazın çok sıcak oluyor.Ama İzmirden geçen gelen misafirlerimiz İzmir çok sıcak denize bile giriyoruz dedi..

Aydında tatil yapan arkadaşım da öyle dedi..Ama demek bazı yerler serin oluyor..

Örnek benim evim gibi..Evim yazında serin ve ben hala doğalgazı yakıyorum..Şuan bile yanıyor :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bu arada karemelcim sen manisalı imişsin..İş gereği moldova dasın..Orasıda gerçekten çok soğuktur..İnşallah tez zamanda yurdunuza dönersiniz..