28 Mayıs 2009 Perşembe

Metrocity Avm Seçilmiş Döner Ve Künefe

Beşiktaş'a Eşimle Dolaşmaya ve bir kaç alışveriş için gittik..
Dönüştede Benim Favori Mağazalarımdan biri Metrocity'de oldugu için Uğrayalım dedik...
Ayrıca Uzun Zamandır Profesyonel Bir Dslr Fotograf Makinası Araştırması içindeydim..Sonunda Aradığım Makinayı buldum..Ve Kavuştum Makinama..Ben Makinama Eşim İse Mp4'üne.. :)Metrocity Teknosa Ve Bimeks'i dolaştık..Alışverişimizi yaptık..Eee Tüm Gün Gezdik Acıktık..(Aralarda cafelerde atıştırsakta tüm gün yorulmuştuk)Dışarıda döner yemeyen ve mümkün oldugunca yemeyen ben Seçilmiş Döneri her gidişimde favori yiyeceğim olarak tercih ediyorum..Ardından ise Nefis Künefesini...
Metrocity Avm Yolunuz Düşerse Mutlaka Seçilmiş Döneri Deneyin Ve Lezzetin Tadına Varın Derim..Ardından ise Künefeyi Unutmayın..Seçilmiş Döner'in Harika Künefesi

Photobucket


6 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

oh oh iki harika lezzet...afiyetler olsun...ayrıca makinenei de güle güle kullan canım.

Unknown dedi ki...

FOTOĞRAF MAKİNANI İYİ GÜNLERDE KULLANMAN DİLEĞİYLE...FİYATINIDA YAZZAYDIN KEŞKE:))BENDE ÇOK İSTİYORUM BİR MANİKA RESİMLER ÇOK ÜZÜYOR BENİ:(((

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Teşekkür ederim Canım Benim...

Şöle söliyim Bimeks Veya Teknosa Web siteslerinden fiyat araştırması yapabilirsin..

Canon 450D Body + 18-55 mm Kit Lens + 2 Gb Hafıza Kartı + Uv Filtre + Çanta Aldım..

Gerekli malzemeler bunlar..Tabii kullanmasıda cabası..Compaq makinalar gibi değil.Kendimi geliştirmem biraz zaman alacak gibi..

Nikon D80 Ve D60 Canon 450 d arasında kalmıştım.En fazla özellik ve yeni model olması nedeniyle ve araştırmalarım sonucu buna karar verdim.

Canon 450d Body + 18-55 mm Kit Lens ile birlikte Satılıyor Zaten..

Asıl Maliyet Lenslerde..Şimdilik bu lensle idare edeceğim.Malum Lensler Çok pahalı.

Birazdan modeli yayınlarım..Sevgiler..

Zehra Gürgen dedi ki...

Acıkmışken olmadı bu yazı, Çok lezzetli olduğu belli.Afiyet olsun arkadaşım.sevgiler

İnci Yemek dedi ki...

size afiyet olsun canım makinanıda iyi günlerde kullan işallah.

Adsız dedi ki...

Migros avm Beylikdüzü şubesinde Seçilmiş, dönerlerin içine kömür de koyuyor. Dişim kırılacaktı çıkardım ağzımdan bu ne dedim. "kömür,özür dileriz" dediler. Daha önce çalışanlar kendilerinde de kömür çıktığını ve bazı başka müşterilerde de böyle bir olayın gerçekleştiğini söylediler.Buna rağmen önlem alınmamış. "Özür dileriz, güle güle" sadece bu mantık var adamlarda. Üretimi durduralım,bir sorun var, düzeltelim, bütün önlemleri alalım mantığı yok adamlarda satışa devam.