18 Mayıs 2009 Pazartesi

Canım Aile Dizi Samim Ve Melos'un Evleri Ve Dizi Evi

Genelde Tanıdık ve çoğu diziye ev sahipliği yapan evler vardır..Dayı,Melekler Korusun Ve Aklıma gelmeyen Resimdeki amcanın bana sölediği bir sürü dizi..
Evin sahibi çok şeker bir amca..Evinide zevkle yapmış,bahçesini düzenlemiş..Öyle nezih ve sakin bir yerdeki..(Ev Arka Sıradakiler İbo'nun yanında,Hemen Bitişiğinde Yeğeninin evi Kavak yelleri Aşçı Halil'in Evi Hemen Karşısındada Arka Sıradakiler Oktay'ın Evi ,Hemen Oktay'ın evinin üzerindede Gamze'nin Evi Vardır)
Diğerlerinin fotografını çekerkende diğer dizilere set olan bu evi çekmek istedim...

Ev Kayınvalidemin alt sokağında Baltalimanı'na inen yol üzerinde..Okula giderken Sınava girmek için Hemen Kareledim..

Evet Ve Canım Ailem... Dizi Seti Var Sırada..Fotograflar ..



Sınavdan çıkışta Kayınvalidemlere geri döndük..Ev Çok sıcaktı..Hemen yiyeceklerimi alıp çekirdek çitlemeye emirgan parkına gidelim dedik..

Maraş Dondumacıları,Waffleciler,Kumpirciler,Mısırcılar Sezonu Açtı Tabii... (Fotograflar Gelecek Maraş Dondurması,Haşlanmış Mısır Ve Waffle)

Park'a giderken Canım Ailem Dizisine set olan köşklerin önünden geçtik..Tabii Çekim yoktu dediğim gibi sezon bitimi nedeniyle ben geç kaldım :) İşte Fotograflar.. (Not Fotografların üzerine tıklayarak Büyütebilirsiniz)






13 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

Ahhh ben tam bir Canim Ailem fanatigi olarak bu evlerin adresini istiyorummmmm (dermisim)!!! yalniz melos'un evinin kapisini acik görüyorum? hayirdir insallah, hayirdir in-sal-lah!;)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canım valla camın önünde beyaz saçlı bir teyze oturuyordu bizde o sırada emirgana sahile iniyoduk koru yolundan..

Emirgan koru sokağında zaten orası..Herkes bilir..

Valla içine girerdim ama o sırada kayınpederim yolun ortasında arabayı durdurdu alalacele çektim bi dahaki sefere inşallah daha detaylı çekerim..Belkide sezon açılınca giderim oyuncularıda çekerim özellikle meloş'u :)

Narince dedi ki...

Bu diziyi evcek çok seviyoruz. Ankara'dan da bir selam iletiverin bir daha ki sefere.

Unknown dedi ki...

Hİç televizyon izlemeyen ben canım ailem dizisinin hastasıyım tekaralarını bile keyifle izliyorum siz anlayın artık

lzy41 dedi ki...

yukarıdaki bahçeli evlerin (ibo,okty,gmze) adres hakkında bilgi alabilirmiyim ve ya canım ailem set adresi teşekkürler....

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Net Adres bilgim yok..

Arka Sıradakiler Reşitpaşa Armutlu yolu üstünde Baltalimanı Ve Emirgana yakın...


Canım ailem ise Dizidede bahsedildiği gibi Emirganda emirgan koru yolunda..

Kime sorsanız yerli söylerler.

Otel İse Sarıyer Merkezde Ara Sokakta..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Ayrıca Aşk-ı Memnu Sarıyer Merkezde Dizideki Köşk..

lzy41 dedi ki...

SAOL tşkkr ederm

lzy41 dedi ki...

teşekkr ederm saol

Narish dedi ki...

meloss ve canim ailem bu sezon beni baglayan tek dizi oldu.. cok isterim sette malosu görmeyi, bendende selam söyler misin:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canım eğer tekrar yolum düşer ve çekim yapıyorlarsa ne demek tabi sölerim :)

Adsız dedi ki...

bende bayılıyorum bu diziye.şuanda bile hala tekrarlarını izliyorum.ilk işim istanbula gidince oraya gitmek olucak....

Unknown dedi ki...

biz ailece cok sevıyoduk cok uzulduk bıttıne halen gece eskı bolumlerını verıyolar hıc kacırmadan beklıyorum gece 1.bucuktan 3kadar
oyuzden cokmutluyum herkese slm vede enkısa zamanda oraya gıdecem gorecem canım aılem dızı hayranlarının bılgısıne muttesem tam bır aıle dızısıydı keskı bıdaha oynasa valla herseyımı verırdım