17 Mayıs 2009 Pazar

Sıcakkkk Çok Sıcakkkk ! Sıcak Dahada Sıcak Olacak...!

Ne Sıcak Ne Sıcak...

İstanbul yanıyor resmen..Sahiller Dolu..Kimi denize giriyor kimi mangal yapıyor..Kimi yürüyüş..

Ben ise çok yorucu bir 2 gün geçirdim..

Birincisi Sınavlarım vardı bu nedenle kayınvalidemlerde kaldık sınav yerim oraya yakın oldugu için...

Sınava gir çık stresi..

Ve ardından gezi..

Ve Bol Hamurişli bir hafta sonu oldu...

Neredeyse yemekten çok hamurişi yedik diyebilim hemde bu sıcakta..

Hava ise dayanılmayacak kadar sıcak..Sıcaktan nefes alamıyorsun..Oturduğun yerde boncuk boncuk terler döküyorsun..

Az önce evime geldim..

Dünya varmış evim serin..İnsanın evi gibisi yookk..

Gelelim hafta sonu fotograflarına ...

Fotografları inşallah kendime gelince yayınlayacağım..

Fırsat buldukça fotograf çektim..Çekemediklerimde oldu tabii..

Sizlere göstermek için Hazır Emirgan'a gitmişken Kavak Yelleri,Canım Ailem Ve Arka Sıradakiler dizilerinin setlerinide görüntüledim..Gerçi sezonu kapattılar çekim yoktu bu sefer.. (Aslında Efe'yide geçen sene tesadüfen çekmiştim onuda yayınlarım) Ama harika yerler gördüm,sizlerinde görmenizi istedim..

Ama şimdi dinlemem lazım bol gezmeli,bol sınavlı,bol eğlenceli,bol yemekli ve bol sıcaklı hafta sonu oldu benim için..

Şuan Saat:22:52 ve ben artık dinlemek istiyorum..

Buarada yorum bırakan sevgili arkadaşları çok teşekkür ederim beni hiç bir zaman yalnız bırakmadıkları ve yorumları ile beni şereflendirdikleri için..

Hepinize Teşekkürler Arkadaşlar...

Bekleyin benii Anacımmmmm :)))) (Olacak O Kadar Oya Başar Misali :) )

4 yorum:

aşevi dedi ki...

evet ben bugün yüzmeye bile gittim:)

İnci Yemek dedi ki...

imtahanın işallah başarı ile sonuçlanmıştır.
pudingli pastayı hazırladım evdekiler çokk beğendiler.yakında yayımlayacağım.paylaştığın için teşekkür etmek için geldim canım. diğerlerinide bilahare deneyeceğim.sıcacık sevgiler.iyi haftalar diliyorum..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Sınav sonuçlarında başarılar diliyorum canım..
sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

İnsanın evi gibisi yok kesinlikle katılıyorum evine hoşgeldin