5 Mayıs 2009 Salı

İzmir'den Gelen Misafirlerimize..

Benim Minik Kızım Ve Yakınlarımız..




































Aslında çok kısa bir sürede annem birsürü yemek hazırladı..Misafirlerimiz bize sürpriz yaptı diyebiliriz..O sevinçle sofra mofra unuttum temsili daha hazırlanmadan çektim bir iki foto..


Bir sürü yemek çeşidinden bunları çektim..Çünkü o sırada misafirlerimizin hatıra fotograflarını çekiyordum...


Çok güzel vakit geçirdik..Maalesef ki doyamadık akrabalarımıza..Ama olsun en yakın zamanda tekrar görüşeceğiz inşallah...


İzmir Size Selam Olsun İstanbul'dan...




1 yorum:

Unknown dedi ki...

İZMİR EGENİN İNCİSİ BENDE HAFTA SONU GİTMEYİ PLANLIYORUM İNŞALLAH AMA YERİNDE OLUP İSTANBULDA OLMAYI TERCİH EDERDİM:) RESİMLER ÇOK GÜZEL ÇIKMIŞLAR PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER...