9 Mayıs 2009 Cumartesi

Tüm Annelerin Anneler Günü Kutlu Olsun...







Anneler Günü...

''ANNEMİN YÜREĞİ BANA DAYANAMAZ, HERKES BIKSA BENDEN;ANNEM BANA DOYMAZ, ÖPER KOKLAR BENİ;KUSURUMU GÖRMEZ, "BİR TEK ANNEM OLSUN BANA BİRŞEY OLMAZ'' Dizeleri ile başlamak istiyorum Söze..


Ne diyeyim bilmiyorum..Bende bir anneyim..Kızım o küçük elleri ve minik yüreğiyle babasının almış oldugu hediyeyi verince o an insan hediye umrunda değil,evladının ne kadar değerli oldugunu hissediyor.. Duygulanıyoor..Nasıl Bir Duygu Bu Annelik?

Onun sana sıcak masumane bakışı olmasa..Ne anlamsızdır şu hayat..

Önceleri eşim henüz kızımız yokken bir anne adayi oldugum için hediye alırdı bana..Ama tabii anne olmayan anlayamaz derler ya sadece mutluluk olurdu...

Ya şimdi..O minik yüreğin henüz daha anlamını tam manasıyla bilmediği bir nedenle o güzel öpüşü ile hediye vermesi kadar güzel bir duygu varmı..?

Annecimm Babacım Sizleri Çoook Seviyorum..

Minik Kuzum Minik Yüreğim...Seni Hem Seviyor Hemde Her Zaman Ömrün Boyunca Tüm Kötülüklerden Koruması İçin Allah'a Emanet Ediyorum..

Bana bu mutluluğu yaşattığın için Rabbim'e Kızım'a ve Eşim'e Teşekkür Ediyorum...
Annecim Babacım Sizleride Tarifsiz bir duyguyla Seviyorum..İyiki Varsınız..
İyiki Benim Annem Ve Babamsınız..İyiii Ki...

Hediyelerime gelince :) Tam mutfak aşcısının ve bir ev hanımının hoşuna gidecek şeyler diyebilirim..(Artık benim neyle mutlu oldugumu öğrendi herkes)
Bir Ara Fotograflarım :)

Hiç yorum yok: