10 Ocak 2008 Perşembe

Acılı Makarna


Ben daha önceki yazımdada sölediğim gibi kendimi bildim bileli makarnayı pilav gibi yaparım,eşimde benden öyle öğrendi oda canı istediği zaman öyle yapıyor..Niyemi?Çünkü bana göre hem daha leziz hemde makarnanın içindeki vitaminler suyunu dökerek uçup gitmemiş oluyor..Yukarıdaki resimdeki makarna önce Zeytinyağı ile acıbiber ve normal domates salçasını kavurup üzerine 1.5 litre su ilave ediyorum.Aslında göz kararı diyim Su makarnayı koyduktan sonra 5 cm makarnanın üzerinde olacak...Bu şekilde suyunu çektirene kadar orta ateşte pişmesine doğru kısık ateşte pişiriyorum...Ayrıca ben hep zeytinyağı sağlık için kullanırım.Arada hamurişlerinde ve gerekli durumlarda margarin ve tereyağına başvururum..Siz isterseniz margarin yada tereyağındanda yapabilirsiniz bu makarna tarifini...

Resmi büyütmek için Tıklayın

Hiç yorum yok: