22 Ocak 2008 Salı

Ton Balıklı Ve Kalp Pizza


PİŞMİŞ TON BALIKLI VE KALP PİZZALARIMIZ
2 bardak süt,1 tatlı kaşığı şeker ve 1 çay kaşığı tuz,1 tatlı kaşığı maya koydum,karıştırdım.
1 yumurta ekledim karıştırdım

1/2 çay bardağı sıvıyağ ve 2 bardak un koydum

Karışımı karıştırdım Ele biraz yapışan hamur elde ettim
Kalorifer peteğinin üzerine koydum mayalansın diye...


Ve mayalandı...

Kalp ve yuvarlak kalıbımızı margarinle yağladım...
Hamurları kalıplara yaydım
Üzerine ketçap sürdüm
Kaşar peyniri rendesi ile kapladım üzerlerini,Arzuya göre mozarella peyniride koyulabilir...

Salam ve sucukları dizdim

Kalp pizzama sadece zeytin dilimleri,yuvarlak pizzama kabuğu soyulmuş dilimlenmişl 1 domates dizdim..
En yuvarlak kalıbıma yağı süzülmüş tonbalığı ekledim,Her ikisinede mısır taneleri serptim...
En üste her ikisinede yine kaşar peyniri rendesi serptim ve yine mısır serptim üzerlerine...
Ve 150 derece fırında ortalama 15-20 dk.pişirdim

2 yorum:

David dedi ki...

Very cute.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Thank You

Şirin bulmanıza sevindim :)