10 Ocak 2008 Perşembe

Bonibonlu Anne Ganaş Pastam

Pandispanyanın altını alıp kremamızı sürelim ve bonibonla süsleyelim

Daha sonra pandispanyamızı kapayalım

Üzerini Ganaşla kaplayalım
Buda başka bir Bonibonlu pastam Beyaz Kremalı Erimiş Çikolata Sosu ile süslenmiş


Annem umreden geliyordu..Eee bende boş durmuyım bir pasta yapayım dedim,Üst Kremam Ganaşım pek düzgün olmadı acelecilikten ama aşama aşama yukarıda göstermekteyim nasıl yaptığımı..Yine Hazır Pasta kreması ve hazır pandispanya kullandım..Malum bebeğim var 19 May 2007 doğumlu..Bu yüzden bu tür meziyetlere vakit ayıramıyorum...Ama bundan sonra inşallah mutfak sahalarına geri dönmeyi planlıyorum...Tabii kızım yaramazlık yapmassa :))Bu pastanın tarifi daha önceki ganaş pastamla aynı aradaki tek fark içinde ve üzerinde renkli renkli bonibonlar olması :))) Bonibonlarla hazırladığım pasta arası dekoru siz kremşati yada beyaz krema ile süslediğiniz pastalardada yapabilirsiniz..Buarada azbuçuk arapça bilgim olduğu için Krem Şanti ile Üzerine Arapça Anne yazdım :)) Hani umreen geliyor yaaa :)))

Resimleri büyütmek için üzerlerine Tıklayın...

Hiç yorum yok: