9 Ocak 2008 Çarşamba

Sütlü Nişastalı Kek



Benim minik bir görümcem var...Minik diyomda 17 yaşında Özlem...Güzel bir keki var..Bende benzerini yapıyodum ama onu tarifi farklı...Ve beğeneceğiniz leziz bir kek...İçindeki nişasta enfes bir tat vermiş...Kimileri bu kekin adına İngiliz Keki Diyor...Resimdeki kek yine resmi çekilmeden dayanılamamış ve dilimlenip yenilmiştir..:))) Resmi büyütmek için Tıklayın...

Malzemeler :
4 yumurta
1.5 bardak toz şeker

125 gr.eritilmiş margarin

1 bardak süt (özlemcik eklemiyordu ama ben ekliyorum)

1 bardak un

1 bardak nişasta

2 paket kabartma tozu(Ben 2 paket kullanırım keklere hep)

1 paket vanilya

1 paket 50 gr.kakao

Üzeri İçin:
1.5 bardak soğuk süt
Hazırlanışı:

Yumurta ile şekeri iyice çırpın sonra eritilmiş margarini ilave edin.Daha sonra diğer malzemeleri..Yağladığınız kek kalıbına kek harcınızı dökün..180 ila 200 derece fırında pişirin.Sıcakken fırından çıkardığınız kekin üzerine soğuk sütü dökün dinlendirin keki..Daha sonra kalıbınızdan çıkarıp afiyetle yiyin :)))

Not:(Keki kalıbından kolay çıkarmak için ıslak bir bez üzerine kalıbınızı oturdun..Ve soğuyunca Çıkartın)

1 yorum:

yemek tarifleri dedi ki...

Çok güzel anlatmışsınız. Elleriniz dert görmesin